برای تنظیم بازار برنج، روغن و شکر نامحدود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان فارس توزیع شده است.رحیمی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی به‌ غیر از نارگیل موز، انبه و آناناس مجوز واردات برای هیچ میوه‌ای صادر نکرده است و بیش از 95 درصد بازار میوه استان فارس، میوه داخلی است.
کد خبر: ۳۸۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 27 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هدایت‌الله رحیمی مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان فارس گفت: برای تنظیم بازار شب عید برنج، روغن و شکر به میزان نامحدود با تقاضای بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان فارس توزیع شده است.
 
وی تصریح کرد: تاکنون 1 هزار و 400 تن برنج بین فروشگاه‌های مختلف استان توزیع شده است.
 
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: هر قوطی روغن یک لیتری بین 4 هزار و 900 تا 5 هزار و 100 تومان و هر کیلو شکر نیز 2 هزار و 850 تومان فروخته می‌‌شود و هر کیلو مرغ بین 7 هزار و 200 تا 7 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.
 
هدایت‌الله رحیمی گفت: سیب و پرتقال شب عید به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و به‌ زودی زمان دقیق توزیع این میوه‌ها و محل عرضه آنها اعلام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه قیمت سیب تغییر چندانی نداشته است افزود: در حال حاضر هر کیلو سیب درجه یک به قیمت 4 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.
 
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: به‌ دلیل بارندگی و سرما‌زدگی درختان مرکبات، قیمت پرتقال افزایش یافته است و با توجه به کیفیت میوه قیمت‌های متفاوتی از 2 هزار و  500 تا 7 هزار تومان دارد اما متوسط قیمت این میوه 5 هزار و 500 تومان است.
 
رحیمی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی به‌ غیر از نارگیل موز، انبه و آناناس مجوز واردات برای هیچ میوه‌ای صادر نکرده است و بیش از 95 درصد بازار میوه استان فارس، میوه داخلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار