بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه خود خطاب به استاندار فارس ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین در سیل اخیر خواستار رسیدگی و حل سریع مشکلات به وجود آمده برای مردم مناطق سیل‌زده شد.
کد خبر: ۳۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 26 February 2017
تابناک فارس به نقل از دانشجو: بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه‌ای با اشاره به سخنان امام جمعه شیراز و تاکید ایشان به امر رسیدگی سریع و تخصیص بودجه مناسب جهت بازسازی مناطق سیل زده اخیر، ضمن انتقاد از عملکرد ایشان در حادثه اخیر خواستار رسیدگی و حل سریع مشکلات به وجود آمده در مناطق سیل زده شد. متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگر كسي به فكر مردم باشد،نمي­تواند در مقابل مسائل دشوار مردم راحت بماند. امام خامنه ای(حفظه الله)

استاندار محترم استان فارس جناب آقای مهندس افشانی

سلام علیکم

همانطور كه مستحضرید انقلاب اسلامي ،انقلاب مستضعفين و مظلومان است و پابرهنگان و زاغه نشينان اين انقلاب را به سرانجام رسانده اند.يكي از والاترين اهداف انقلاب اسلامي ايران نيز رسيدگي به سختي ها و مشكلات همين قشر از مردم بوده است. آنگونه كه بنيان گذار انقلاب اسلامی، امام خميني (ره)، ميفرمايند:"به مستضعفان و مستمندان و زاغه نشينان كه ولي نعمت ما هستند،خدمت كنيد".

با توجه به بارش هاي پنج روزه و شديد در استان فارس و وقوع سيل و به تبع آن ايجاد خسارت و خرابي در مناطق داراي بافت فرسوده و آسيب پذير استان به خصوص به نواحي جنوبي استان و نگراني اكثريت ساكنين اين مناطق،وظايف مهم و حياتي برعهده مسئولين است.

با عنايت به سخنان امام جمعه محترم شيراز -آيت الله ايماني- در خطبه هاي نماز جمعه و تاكيد بر رسيدگي به مشكلات حاصل از سيل و لزوم تخصيص اعتبار براي بازسازي اين مناطق و جلوگيري از ايجاد تاخیر زماني ميان وقوع سيل و رسيدگي به حوادث حاصل از آن به سبب وقوع فراموشي و عادي شدن مصائب،ايشان كار و تلاش جهادي را راه حل مناسبي براي مهار بحران اعلام كردند.

با توجه به گزارشات حصول شده از منابع رسمي و مردمي بسیاری از مشكلات منازل و مناطق مسکونی پابرجاست و رسیدگی پرشتاب و شایسته مردم غیور و شهیدپرور استان فارس آنگونه که می بایست صورت نگرفته است .

در همين راستا بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز بعنوان نماينده مطالبه گر مردم شريف استان فارس درخواست رسيدگي سريع و حل مشكلات بوجود آمده را در كمترين زمان ممكن دارد.  و همچنين خواستار شفاف سازي درباره ي اقدامات انجام شده در مناطق سيل زده است.چرا كه شفافيت باعث جلب اعتماد مردم نسبت به مسئولين خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار