کد خبر: ۳۸۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 25 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ داوود امجدی فرمانده نیروی انتظامی استهبان گفت: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه كنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح های مقابله ای در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان ضمن تذكر به كسبه در سطح شهرستان در خصوص عدم فروش مواد محترقه، در بازرسی از چند مغازه 10 هزار و 445 عدد انواع مواد محترقه كشف كردند.

توقیف محموله 7 میلیارد و 500 میلیون ریالی اسباب بازی

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: یک محموله اسباب بازی قاچاق با ارزشی بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان كازرون توقیف شد.
سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: در پی كسب خبری مبنی بر تردد یك دستگاه تریلر حامل محموله قاچاق در محور کازرون - بوشهر، ماموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح كرد: مأموران در این راستا یك دستگاه تریلر را توقیف و در بازرسی از آن 18 هزار و 20 عدد انواع اسباب بازی قاچاق و بدون مدارك قانونی و گمركی كشف كردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه در این راستا راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق با 19 فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک نفر سارق درون خودرو با 19 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران دایره تجسس و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های مداوم، سارق به نام"ع- د" شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، متهم به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان انتقال یافت که کارآگاهان پلیس در بازجویی های انجام شده موفق به کشف 19 فقره سرقت از این سارق شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق شدند یک نفر خریدار اموال مسروقه را نیز دستگیر و اموال سرقتی از جمله دو عدد جک خودرو، سه عدد باطری خودرو، دیسک صفحه سواری، تعدادی آچار،سه عدد تسمه دینام، تعدادی باند و پخش، شش حلقه لاستیک، یک عدد رینگ و تعداد زیادی وسایل و قطعات خودرو را کشف كنند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه در این پرونده یک نفر همدست سارق نیز دستگیر شد، افزود: تحقیقات تكمیلی پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار