رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: این هیئت در ارزیابی کشوری فدراسیون ورزش‌های همگانی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 23 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیروس پاک‌فطرت در شورای مشورتی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور که به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز ابلاغ شده است، هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در بین سایر هیئت‌های ورزشی استان‌های کشور رتبه برتر را کسب کرد.

پاک‌فطرت بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در دوره گذشته و در نیمه اول سال 92 رتبه متوسط را به خود اختصاص داده بود که با فعالیت‌های صورت گرفته و ساماندهی امور توسط تیم مدیریتی جدید امروز به رتبه عالی ارتقا یافته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه این هئیت در حال حاضر جزء هیئت‌های برتر ورزش‌های همگانی کشور به شمار رفته و برخی از برنامه‌های آن نیز در کشور الگو است، افزود: آنچه امروز در اولویت برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی قرار گرفته موضوع تقویت کمیته‌های تخصصی 30 گانه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس است و این مهم نیز با برنامه‌ریزی تقویت می‌شود.

پاک‌فطرت از مشارکت خیران به‌ویژه اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز در اجرای برنامه‌های پیاده‌روی همگانی هیئت ورزش‌های همگانی خبرداد و گفت: در این راستا به همت جوکار یکی از خیران صبح روز جمعه به‌مناسبت اعیاد شعبانیه یکی از بزرگترین پیاده‌روی‌های خانوادگی این هیئت در شیراز برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه آنچه که در این پیاده‌روی مورد توجه قرارگرفت مشارکت خیرین در برگزاری برنامه‌های ورزشی بود خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین نشان داد که امروز کارفرهنگی و ورزشی در کنار ساخت مسجد، درمانگاه، مدرسه و سایر امور دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تمام خیران و نیک‌اندیشان استان فارس می‌توانند یکی از امور خیر خود را به موضوع ورزش همگانی و نهادینه کردن آن به عنوان یک اصل در سلامتی، نشاط و تندرستی قرار دهند بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در نقاط مختلف این استان آماده استقبال و حمایت از خیران در راستای رونق برنامه‌های ورزشی همگانی به ویژه برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تصریح کرد: باید طوری موضوع ورزش همگانی را در استان توسعه و نهادینه کرد که در دورافتاده‌ترین روستاها نیز همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار