برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های استان فارس معرفی شدند.
کد خبر: ۳۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 23 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های فارس پیش از ظهر شنبه با حضور سید غلامرضا کاظمی دینانرئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی و مدیرعامل انجمن روابط عمومی های ایران، مشاورعالی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس و اعضای کانون های تبلیغات استان معرفی شدند.

در این مراسم برترین روابط عمومی ها در ۷ حوزه معرفی شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ایران در این آیین گفت: آنها که به لبخند و شادی اعتقاد دارند، اعجاز ارتباطات را باور دارند.

بدون روابط عمومی هیچ یک از مدیران به اهدافشان نمی رسند

سید غلامرضا کاظمی دینان اضافه کرد: بدون روابط عمومی هیچ یک از مدیران به اهدافشان نمی رسند.

وی اشاره کرد: روابط عمومی ها باید با فن مردمداری خود نهادها و سازمانها را به جایگاه واقعی برسانند.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران خطاب به مدیران روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی ترکیبی از هنر است.

وی با اشاره به اینکه در نبود رسانه های کاربردی، رسانه های اجتماعی نمود بارزی یافته اند، عنوان کرد: باید به مردم این اطمینان خاطر داده شود که مدافع مردم و مدعی العموم سازمان هستند لذا مردم باید مطمئن شوند که یک حامی در سازمان دارند.

بر این اساس، در بخش نشریات درون سازمانی این جشنواره، امین غلامپور با «راه و کاشانه» از اداره کل راه و شهرسازی فارس مقام نخست را کسب کرد و مقام های دوم و سوم به ترتیب به محمدحسن جمشیدی با نشریه ۳۰رنگ نامه از گروه صنعتی غزال و راد قنبری با نشریه آبان نامه از شرکت کولر هوایی آبان برگزیده شدند.

بخش معرفی بروشور و کاتالوگ این جشنواره ۱۰ برگزیده داشت که عمران شهرصدرا، راه و شهرسازی، پگاه فارس، سرمایه گذاری شهرداری شیراز، قطارشهری شیراز و حومه، راه آهن فارس و بنیاد مسکن استان را فرا گرفت.

بخش کتاب دومین جشنواره روابط عمومی های استان برگزیدگانی داشت

بخش ویژنامه های برتر نیز ۴ برگزیده داشت، در حالیکه جوایز بخش کتاب دومین جشنواره روابط عمومی های استان نیز برگزیدگانی داشت که در این بخش ۶ روابط عمومی فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.

در دومین جشنواره روابط عمومی های فارس در بخش پوستر، بریده جراید و فعالیت مطلوب در زمینه اطلاع رسانی عمومی نیز برگزیدگانی معرفی شدند که در بخش پوستر هیئت داوری به لحاظ عدم ارایه آثار حرفه ای و عدم خلاقیت و نوآوری، هیچ اثری انتخاب نشد.

این درحالیست که در بخش بریده جراید نیز مانند بخش پوستر برگزیده ای نداشت و به تقدیر از روابط عمومی ها بسنده کرد.

در بخش فعالیت مطلوب در زمینه اطلاع رسانی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و شهرداری استهبان تقدیر شد.

در این مراسم از ۱۲ پیشکسوت روابط عمومی های استان فارس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار