مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان گفت: 4حامی ایتام در شهرستان لارستان،228 میلیون ریال عیدی را به حساب 228 یتیم تحت حمایت خود واریز کردند.
کد خبر: ۳۷۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 16 February 2017
تابناک فارس به نقل از برنا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان اظهار داشت : در آستانه سال نو،شور و شوقی خاص بر فضای یتیم نوازی حاکم است و آنهایی که دل در گرو مولایشان نهاده اند، لبخند کودکان یتیم را لبخند فرزندان خود می دانند و سالی شعف انگیز را برای این کودکان رقم می زنند .
 
هوشنگ دلاور افزود:گروهی پوشاک نو هدیه می دهند و آن دیگری آجیل و شیرینی و کارت هدیه و فرد دیگر مبالغی را نقدا واریز می نماید .
 
وی عنوان کرد: در این راستا،4 حامی نیک اندیش کودکان یتیم و نیازمند که جمعا 228 کودک را حمایت می کنند با اختصاص هدیه نقدی یک میلیون ریالی برای هر نفر،228 میلیون ریال را جهت این کار خداپسندانه واریز نمودند .
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان  بیان کرد: از اول اسفند ماه، طرح 1396 لبخند نیز در کمیته امداد لارستان برای دومین سال پیاپی کلید می خورد که شهروندان می توانند در این طرح با اهداء حداقل یک کارت هدیه 300 هزار ریالی،لبخندی دیگر را بر لب کودکی نیازمند در اوایل سال نو برویانند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار