شیراز – استاندار فارس گفت: یک بی‌دقتی در اجرای برنامه پایتختی جوانان جهان اسلام نباید حاشیه‌های بزرگی را برای اصل موضوع فراهم کند.
کد خبر: ۳۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 15 February 2017
تابناک فارس به نقل از مهر.:محمدعلی افشانی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام، گفت: یک حاشیه اندک کاری بزرگی را تحت‌الشعاع  قرار داده درحالی‌که باید این پرونده بسته شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: پایتختی جوانان جهان اسلام به تمام جوانان مسلمان مربوط است و نباید این موضوع مهم را با یک نگاه بررسی کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه همه وظیفه‌داریم از این انتخاب مهم حمایت کنیم، گفت: اگر شیراز انتخاب نمی‌شد گروهی اعتراض می‌کردند که به چه دلیل شیراز این عنوان را کسب نکرده و امروز هم همه باید برای موفقیت تلاش کنیم.

افشانی یادآور شد: یک بی‌دقتی باعث ایجاد حاشیه برای مراسم افتتاحیه شده اما اگر این حرکت هم نبود همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و علما هم راضی بودند.

وی ادامه داد: به نظر من باید مثبت به این موضوع نگاه کنیم که در هر کار و برنامه‌ای ممکن است اتفاقی روی دهد اما امروز آنچه باعث موفقیت می‌شود همدلی و اتحاد است.

استاندار فارس تأکید کرد: این پایتختی به‌تمامی جوانان مسلمان تعلق دارد و برای رسیدن به این مهم باید برنامه‌ریزی مدون و درست داشته باشیم که از تمامی نگاه‌ها و سلایق باید استفاده شود.

افشانی ادامه داد: مسئولین این پایتختی ورزش و جوانان به‌تنهایی نیست و در این راه باید تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها همکاری لازم را داشته باشند و اگر دستگاهی در این راستا کوتاهی کند با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: آنچه باعث موفقیت می‌شود همدلی و برنامه‌ریزی صحیح است بنابراین باید تعداد برنامه‌های مدنظر را کوچک کرد اما با تمام توان برای اجرایی شدن آن‌ها تلاش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار