انتقاد شدید امام جمعه نظرآباد از فرماندار غیر بومی
در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی نظرآباد، خطیب جمعه این شهرستان نسبت به عدم توجه به مسائل مهم فرهنگی گلایه‌هایی را مطرح و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده است.
کد خبر: ۳۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 23 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی ماه‌های اخیر شایعات بسیاری از نحوه عملکرد فرماندار غیر بومی شهرستان نظرآباد به گوش می‌رسد.

عدم حضور دائم در شهرستان و سفرهای مداوم حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد به استان مرکزی برای دیدار با خانواده و اشراف نداشتن به مشکلات مردم از جمله مهمترین انتقادها به عملکرد عالی‌ترین نماینده دولت در نظرآباد است.
حتی در نهم اردیبهشت
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز به خواب رفته و بر روی ریل حرکت می‌کند، گفته بود: قسمت زیادی از مدیران البرز در استان ساکن نیستند، مدیری که خانواده در کنارش نباشد به درد مدیریت استان نمی‌خورد چرا که این افراد همواره به دنبال پر کردن ساعات کاری خود هستند.

همچنین در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار البرز، برخی از خبرنگاران گلایه‌های مشابهی را مطرح کردند.
از جمله آنکه یکی از اصحاب رسانه خطاب به سید حمید طهایی استاندار البرز گفت: خبرنگاران چند ماه پیش می‌دانستند که فرماندار شما، هفته‌ای یک بار با خودروی دولتی متعلق به اموال فرمانداری به استان دیگری برای دیدار با خانواده خود می رود و نتوانستیم این اطلاعات را به شما بدهیم.

حجت‌الله صادقی از افراد مورد حمایت حلقه مشاوران سید حمید طهایی استاندار البرز است.
عدم توجه به گلایه‌ها و انتقادهای مردم درباره عملکرد فرمانداری نظرآباد از سوی استانداری البرز، موجب انتقاد حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی شده است.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک البرز، در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد، خطیب جمعه این شهرستان نسبت به عدم توجه به مسائل مهم فرهنگی نظرآباد گلایه‌هایی را مطرح و طرح این مباحث منجر به افزایش اختلافات شده است.
به همین دلیل حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی به نشانه اعتراض جلسه شورای فرهنگ عمومی را ترک کرده است.
از سوی دیگر حسین عسکری از فعالان فرهنگی شهرستان نظرآباد و عضو حقیقی این شورا نیز استعفای خود را از حضور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد اعلام کرده است.
وی در استعفای خود نوشته است: چند سالی است که با عنوان فعال فرهنگی، عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد هستم. لذا پس از جلسه مورخ 94/2/30 شورا و با توجه به دلایل ذیل، استعفای خود از شورای فرهنگ عمومی شهرستان را اعلام می دارم: 1. عدم رعایت اخلاق نقد و گفت و گو در جلسات شورا به ویژه در جلسه اخیر؛ 2. ناکارآمدی شورای فرهنگ عمومی و خلط وظایف آن با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و وظایف خاص دیگر نهادهای فرهنگی؛ 3. فاصله مصوبات و مباحث مطرح شده در شورا با واقعیات فرهنگی و اجتماعی شهرستان.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
چند وقتی است که شور و شوق سابق را در نظرآباد نمی بینیم. حالا چه انتظاری برای جاهای دیگه دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
متاسفانه نظرآباد برای مسئولان استانداری به منطقه فراموش شده تبدیل شده و هر چه فریاد می زنیم صدای ما به جایی نمی رسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
فقط فرماندار نیست که ساکن شهرستان نیست بلکه تمام مدیرانی که توسط ایشان منصوب شده اند نیز ساکن نیستند مثل تمام معاونین فرماندار وبخشداران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار