خیز بلند بانک کشاورزی آذربایجانغربی برای همکاریهای اثر بخشی درطرحهای منابع طبیعی و تسهیلا ت رفاهی برای پرسنل منابع طبیعی
کد خبر: ۳۷۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 14 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در دیدار مدیران اداره کل منابع طبیعی و سرپرستی بانک کشاورزی استان گامهای موثری برای  تامین  منابع  مالی و روند  رو به  جلوی  طرحهای منابع طبیعی و همچنین برقراری تسهیلات کارکنان اداره کل برداشته شد.

در این دیدار دکتر وهاب زاده مدیر کل منابع طبیعی استان با تقدیر ازهمکاریهای تنگاتنگ بانک کشاورزی با منابع طبیعی گفت:

به دلیل اینکه هردو نهاد بانک کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی متعلق به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می باشند؛ تامین مطالبات روستاییان و کارمندان خدوم عرصه های ملی باید از مهمترین  رویکردهای هر دو نهاد  باشد . از این رو فصل جدیدی را برای تعاملات فیمابین باید باز کرد تا به اهداف متعالی برای تامین و حمایت از روستاییان آغاز گردد.

وی افزود:

از سوی دیگر خادمان عرصه های ملی در خط مقدم  حفاظت از عرصه های ملی قرار دارند و در سخت ترین  شرایط  انجام وظیفه می نمایند و از این رو باید با ایجاد انگیزه  توان مضاعفی را برای آنان تامین کرد تا خدایی ناکرده لغزشی بوجود  نیاید. در این برهه از زمان همراهی و همدلی مهمترین اصل برای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با این هدف و رویکرد قدمهای موثری برای تسهیل امورات مربوطه برداشته شود.

در این دیدار مهندس شهدی سرپرست بانک کشاورزی آذربایجانغربی نیزحفاظت از انفال و همراهی با این مجموعه را وظیفه ذاتی بانک توصیف کرد و افزود:

همانطور که اشاره شد با قرار گرفتن هر دو نهاد در مجموعه بزرگ بانک کشاورزی باید بیش از هر زمان دیگری  تعامل و تفاهم ایجاد گردد و ما در هر زمان  بعنوان  بازوان  حرکتی منابع طبیعی حاضر به انجام وظیفه هستیم . ما وظیفه مندیم  کار برای خدا و خلق خدا را از اولویت های بانک کشاورزی قراردهیم و مردم مداری را نه در شعار بلکه در عمل اجرا نماییم.

سرپرست بانک کشاورزی آذربایجانغربی ادامه داد:

بانک کشاورزی آذربایجانغربی در ارائه تسهیلات بانکی از برترین بانکهای استان است و به شهادت آمار و مدارک یکی از معدود بانکهایی هستیم  که  تسهیلات را بیش از اندوخته برای کشاورزان و عامه مردم اعطا نموده ایم  والبته  وظیفه ذاتی  ما  همین  نیز هست. بنابراین اینکه در خدمت عرصه های ملی و حافاظان آن باشیم از افتخارات ما بوده و سعی براین داریم که هر آنچه که برای رفاه و تامین منابع مالی طرحهای منابع طبیعی باشد آن را انجام دهیم.

در این دیدار مقرر شد راهکارهای افزایش همکاریهای فیمابین توسط  کارشناسان هر دو طرف  بررسی  گردد و  موانع موجود در حداقل زمان ممکن مرتفع گردد.  

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار