مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: پارک «باغ سلیم» در منطقه ابوذر به مساحت یک هکتار به افتتاح می رسد
کد خبر: ۳۷۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 علی شایگان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  بیان کرد: با هدف توسعه متوازن فضای سبز به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم ـ عملیات طراحی ، اجرا و کاشت پارک «باغ سلیم» در منطقه ابوذر به مساحت یک هکتار به اتمام رسیده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه از به بهره برداری رسیدن پارک‌های فلاح، بانوان ، فلامینکو درگلمان و همچنین گلخانه تازه ساخت در نهالستان دیگاله خبر داد و گفت: این پارک‌ها با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز درمناطق کم برخوردار با ایجاد فضای سبز و نصب تجهیزات ورزشی ولوازم بازی کودکان در وسعت 41235مترمربع افتتاح می‌شود.

شایگان از هدف ایجاد توازن و تعادل در ساخت و توسعه پروژه‌های فضای سبز شهری  خبر داد و گفت: در برنامه بعدی سعی براین خواهد بود که در توسعه همه جانبه حاشیه شهر توجه بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه  عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل زیبای بهار و اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط وشادابی دربین شهروندان، سازمان پارک‌ها وفضای سبز اقدام به پرورش انواع گل‌های فصلی بهاری و دائمی بیش از3 میلیون بوته برای کاشت در معابر، میدان‌ها و بوستان‌های شهر کرده است.

 مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: گل‌های کاشته شده از نوع لاله، لاله واژگون، شب بو ، بنفشه، میناچمنی، میمونی، ما رگریت، قرنفل و  میخک است.وی بیان کرد: درختچه زینتی مورد کاشت از تولیدات بومی منطقه و با نیاز آبی پایین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار