شخصیت ها ، احزاب . نهاد های مستقل و احزاب و گروه ها با انتشار بیانیه هایی خواستار حضور گسترده ی مردمی در دهه ی فجر شدند.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 09 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،شخصیت ها ، احزاب . نهاد های مستقل و احزاب و گروه ها با انتشار بیانیه هایی خواستار حضور گسترده ی مردمی در دهه ی فجر شدند.برخی از بیانیه هایی که به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسیده است ، حکایت از در پیش بودن راهپیمایی خاطره انگیز و پر شور دارد.
دعوت جبهه تدبیر وتوسعه به حضور در راهپیمایی 22 بهمن 95
جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای از عموم مردم استان برای حضور حماسی در راهپیمایی گرامیداشت این روز تاریخی دعوت بعمل آورد. در این بیانیه چنین آمده است:ایام الله دهه فجر یاد آور حماسه های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی است. ایام الله دهه فجر، یاد آور تلاش های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش ها و خوبی هاست. ایام الله دهه فجر یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

"جبهه تدبیر وتوسعه استان کهگیلویه و بویراحمد" بعنوان یکی از تشکلهای فعال سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر وامیدضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، مبارزان راستین راه آزادی و شهدای دوران مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،بدینوسیله از کلیه فعالین سیاسی،احزاب وگروهها و فعالین اجتماعی، جوانان ودانشجویان پرشور،مادران ،زنان ودختران تلاشگر ،کشاورزان وروستائیان،فرهنگیان و دانشگاهیان ،کسبه وبازاریان ،کارکنان ،مهندسین وکارگران زحمتکش ، دانش آموزان ، دبیران و معلمین فرهیخته و دیگر اقشار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور وحدت بخش، حماسی وخاطره انگیز خود در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 دعوت به عمل می آورد.
 خداوند سرنوشت هیچ قومی و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند
بسم الله الرحمن الرحیم

((ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم))
(خداوند سرنوشت هیچ قومی و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند)

با رسیدن این روزها، بار دیگر در دل تمام آزادمردان جهان، نسیم امیدی وزیده می شود که یادآور از جان گذشتگی ملتی است که نشان دادند با سلاح ایمان، وحدت ، ایثار ، بصیرت و توکل میتوان حماسه ای را به وجود آورد، که علیرغم ناباوری مأیوس دلان داخلی و کج اندیشان خارجی، به تمام محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان پشت پا زند و بدون اتکاء شرق و غرب، با اتکاء به نیروی لایزال الهی ،سرنوشت خویش را به دست گرفته و رقم زند.
انقلاب اسلامی ایران تجلی اراده ملتی بود که سال های سال طعم تلخ زورگویی و بی عدالتی حکومت های فاسد پادشاهی را چشیده و از جور و ستم حاکمان مستبد به ستوه آمده بودند اما با توکل به خدا باور کردند،سعادت، کرامت و خوشبختی آنان زیر سایه سیاه هیچ سلطه و استعماری رقم نمیخورد، پس با تمام توان خود علیه آن به پا خواسته و تا رهایی کامل از پای ننشستند.
و اینک بعد از گذشت ۳۸ سال، شاهد تحقق عینی سخنان بزرگ مرد این انقلاب و فراگیری بیداری در سر تا سر نقاط جهان هستیم، که این موضوع خود حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابل استعمار است.
اما امروز لازم است بار دیگر برای خود و تمام جهانیان یادآوری کنیم، که انقلاب ما از ابتدای کار با هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت و با تکیه بر مبانی عمیق ایرانی اسلامی شکل گرفته بود و امام بزرگوار برای رسیدن به این هدف، مسیر مستقلی را ترسیم کردند که پیروی از چپ راه های شرق و غرب را ممنوع ترین راه های ممکن اعلام میکرد،اما متاسفانه در حال حاضر به نظر میرسد، بعضی از مسئولین فعلی از این مبانی دور هستند و اصلا اعتقادی به پیروی از این مسیر روشن ندارند.
غالب افراد جوان و میانسال کشور، که گردانندگان امور این نظام هستند، امام بزرگوار را هیچگاه ندیده اما به آرمانهای امام و انقلاب سخت وابستگی داشته و برای محقق شدن آنها تلاش می کنند. اما در این بین، بعضی با نگاه کوته فکرانه سعی دارند تا با ایجاد فساد، دوستی با غرب جنایتکار و به نام تعامل با کدخدا، با پایمال کردن عزت و سرمایه های عظیم کشور، راه نظام و انقلاب را به بهانه ی ایجاد عدالت اجتماعی و آرامش و رفاه برای مردم، به ناکجا آباد کج کرده و کشور را به آشوب بکشند . قطعا اینها همان هایی هستند که هدف اصلی انقلاب را نفهمیده اند …
و یقینا حرف و موضع ما، همان حرف و جهت گیری های ابتدای انقلاب است و راه ما وجبی از این مسیر تغییر پیدا نمی کند، پس مرور و تکرار میکنیم صحبت های آن ابر مرد تاریخ ساز را که فرمودند: جهان باید بداند، که ایران راه خود را پیدا کرده است و تا قطع منافع آمریکای جهان خوار، این دشمن کینه توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه ای آشتی ناپذیر دارد و حوادث ایران، نه تنها ما را برای لحظه ای عقب نخواهد نشاند، که ملت مارا در نابودی منافع آن مصمم تر خواهد کرد.
ما مبارزه سخت و بی امان خود را علیه آمریکا شروع کرده ایم و امیدواریم فرزندانمان با آزادی از زیر یوغ ستمکاران، پرچم توحید را در جهان بیفرازند. ما یقین داریم اگر دقیقا به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است، ادامه دهیم، فرزندانمان شهد پیروزی را خواهند چشید.
در پایان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج، ضمن تبریک فرارسیدن طلیعه ی سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور منسجم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید پیمان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، از سایر اقشار هوشیار دانشگاهی و مردم بصیر ایران دعوت به عمل آورده تا با حضور پر شور خود بار دیگر تجلی اراده ی یک ملت را در مقابل استکبار و سلطه جنایتکار جهانی رقم زنند.
والسلام علی من التبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
 دشمنی با دشمنان خدا از واجبات مکتب اسلام است
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله ۲۲ بهمن ماه سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه دوست داران امام و شهدا تبریک عرض می کنم
اولا  امام خمینی صلوات الله علیه فرمودند که حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است پس شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب است
ثانیا  یکی از فروع دین ما تولی است یعنی دوستی با خدا؛قرآن و اهل بیت علیهم السلام از واجبات مکتب اسلام است و این نظام هم در راستای همین تولی بر پا شده است
ثالثا  تیری از فروع دین ما یعنی دشمنی با دشمنان خدا و قرآن و اهل بیت علیهم السلام از واجبات مکتب اسلام است
رابعا  حمایت از نظام اسلامی ما مایه خوشحالی دوستان ما و مایه ناراحتی دشمنان ماست
بنا بر ادله اقامه شده حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن واجب است مخصوصا امسال که رهبری حکیم و عزیز ما به دشمنان خبیث این نظام فرموده اند مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب شما را خواهند داد
انشاءالله در راه شادی روح امام و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از جبهه مقاومت همه در راهپیمایی فردا شرکت خواهیم کرد
والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی محمد بزرگواری
تاریخ ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۵
آیت الله ملک حسینی : مردم با حضور پرشور آبرویی دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد می آفرینند
نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد مردم را به شرکت در راهپمیایی 22 بهمن دعوت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت:بدون شک مردم کهگیلویه وبویراحمد فارغ از هر جناح وسلیقه ای مثل گذشته و پر شورتر از بقیه استانها، دراین راهپیمایی حضور خواهند یافت و آبرویی دیگر برای کهگیلویه وبویراحمد می آفرینند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، هم مطالبات به حق خود را تکرار می کنند و هم حرکت آنها، توصیه ای است به مسئولان که ما با انقلاب هستیم، شما هم با انقلاب بمانید و به آرمانهای انقلاب پایبند باشید.
وی گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی، با اعلام ایستادگی مجدد در برابر دشمن، خواب او را آشفته و امیدهای او را به یاس تبدیل می کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود:با توجه به اینکه دشمن، هر روز حرکت جدیدی عیله ایران اسلامی آغاز می کند، ملت ایران، باید زنده تر و بیدارتر از گذشته، در این راهپیمایی حضور یابند.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده
« جاء الحق و زهق الباطل »

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.
22 بهمن ماه، روز برتري قدرت اراده الهي بر مكر دشمنان و ياد آور نقش آفريني عقيده، در ميدان مبارزات رهايي بخش و شاهد توانايي دين در حركت آفريني، شورگستري، اميدبخشي و بيدادگري تحت زعامت بزرگمرد تاريخ جهان اسلام بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) است.
با گذشت 38 سال از عمر پربركت انقلاب اسلامي آنچه وابستگان به نظام سلطه و ايادي استكبار جهاني شاهد آن بوده اند؛ اقتدار و سربلندي اين انقلاب است كه در سايه رهنمودهاي حكيمانه حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي (مدّظلّه العالي) و آگاهي و بصيرت ملت قهرمان ايران محقق شده است.
امروز دستاوردها و آثار پربركت انقلاب اسلامي خارج از محدوده­ های جغرافيايی ايران و نفوذ آن به قلمرو قدرت­های استكباری و تبيين تحولات و تغييرات سريع در برخی كشورهای عربی منطقه افزوده است. آنچه بخش­هايی از خاورميانه، آفريقا و برخی كشورهای عربی را در برگرفته؛ حقيقت ناشي از بيداری اسلامي و شكل گيری روحيه استكبارستيزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی است كه ريشه در عمق ايمان مردم خدا جوی اين مرز و بوم دارد.
ترديدی نيست که انقلاب اسلامی ايران بعد از پيروزی، همواره خار چشم ايادی و اجانب بوده و هست. تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی فرزندان غيور وطن در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سياسی و بين المللی، دريای پرتلاطم انقلاب را در دريای بيکران علم و دانش به سمت دريچه های نورانی تکنولوژی و پيشرفت پيش می راند؛ اما باتلاق نشينان پر طمطراق- در رأس آنها شيطان بزرگ آمريکا و اسرائيل غاصب- که نمی توانند اقتدار و عزت و عظمت ايرانيان را ببينند، برای درهم شکستن کشتي انقلاب و متوقف کردن پيشرفت آن، از هيچ شبهه افکنی، فتنه پراکنی، تهديد و ترورهای ناجوانمردانه دست برنمي­دارد. آنها نمی دانند که مردم با بصيرت اين مرز و بوم با وحدت و همدلی چونان دژي مستحکم در مقابل سيل عظيم تهديدها و دشمنی ها ايستاده اند و ذره ای از خواسته های خود که همان اهتزاز پرچم حق و عدالت بر فراز آسمان تمام ملت های جهان است عقب نخواهند نشست.
اكنون که در آستانه يوم الله 22 بهمن و در دهه‌ چهارم از حیات پربركت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌ايم؛ اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان شهیدپرور و انقلابی دعوت به عمل می آورد تا يک بار ديگر با حضور پر شور و حماسی تحت هدايت‌های داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثي‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ايران، مشت محكمی بر دهان ياوه گويان بكوبند و ادامه دهنده راه عاشورایی شهیدان گرانقدر انقلاب و سالهای دفاع مقدس باشند.
استاندار : مردم را به حضور پر شور مانند سال های قبل دعوت کرد
استاندار از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و  گفت: از مردم استان که در همه صحنه هایی که انقلاب اسلامی نیاز به حمایت داشته  حضور داشتند، دعوت می کنم امسال هم مانند سالهای قبل و به پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باز هم در این راهپیمایی شرکت کنند.
موسی خادمی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر نشان می دهند که ملت بیدار، به آرمان های سال 57 وفادار و امیدوار به تحقق کامل آن آرمانها و اهداف هستند.
وی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران،پیروزی همه مردم ایران و مستضعفان و آزادیخواهان جهان است و مردم هر سال، به دلیل اهمیت این روز در قالب راهپیمایی شرکت می کنند و وفاداری خودشان را به آرمانهای امام نشان می دهند و خوشحالی خودشان را از حماسه آن روز ابراز می کنند.
دعوت عدل هاشمی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

روز ۲۲ بهمن گل سرسبد روزها، بهمن چکیده ماه ها٬ زمستان بهار فصل ها و سال ۵۷ عصاره تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است. بنیانگزار انقلاب چه زیبا فرمودند  ۲۲ بهمن یوم الله است. واقعیت٬ رمز و مغز  این تحول جهانی٬ رهبری پیامبرگونه امام راحل٬ جانفشانی و ایثار مردان و زنان خداجو و وحدت مردم در پناه و لطف خدای بزرگ بود که انقلاب اسلامی را بوجود آورد. در امتداد این نهضت عظیم مقام معظم رهبری ضمن درایت و زعامت بی نظیر فرموده اند « ما راهپیمایی ۲۲بهمن را در پیش داریم خواهید دید ملت عزیز مثل سال های گذشته و پر شورتر از گذشته وارد عرصه نگاه های جهانی خواهد شد»
آری ۲۲ بهمن آرمان ملت ایران است و متعلق به قشر و گروه خاصی نیست. اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت یاد حضرت امام و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش ایفا کرده اند این روز حماسی و پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء٬ آزادگان٬ جانبازان٬ ایثارگران و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را فارغ از جناح و جریان سیاسی به  حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران دعوت می نمایم تا بار دیگر ضمن خلق حماسه ای دگر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس نمایند و با آرمان های آن پیر فرزانه و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نماییم. توفیق٬ سلامت و سربلندی ملت ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.

             عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
سید محمد موحد : همه مردم را به حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می نماییم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا  
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.
( آیه ۸۱ سوره اسراء)

بی شک پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی، سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب شده که پایه های حکومت استکبار جهانی و رژیم های وابسته به آن را متزلزل کرد.این نهضت با هدف سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ایران پایه گذاری شد و در مدت کوتاهی توانست پیام اصلی خود را که
ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ی دینی و ارزش های معنوی داشت به مسلمان منطقه و کشورهای آزادی خواه جهان صادر کند.و اینک در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران با توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در برابر هجمه ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده و همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار است.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، از مردمان و غیور همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص  استان کهگیلویه و بویر احمد دعوت می کنم تا با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غیرت انقلاب خود را به همگان نمایان کنند.

              سید محمد موحد
  ۹۵/۱۱/۲۱
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار