وزیر دادگستری گفت:امروزه چنانچه مردم با تمام و کمال به پای انقلاب ایستاده‌اند و از خود فداکاری نشان می‌دهند به خاطر این بوده که انقلاب برای آنان مفید بوده و زندگی و جایگاهشان را در عرصه داخلی و خارجی تغییر داده است.
کد خبر: ۳۷۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 09 February 2017
File.aspx.jpg
وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در دنیا جبهه استکبار را به خشم و خروش و دشمنی شدید واداشته است.
 
 
 
پورمحمدی گفت: امروزه چنانچه مردم با تمام و کمال به پای انقلاب ایستاده‌اند و از خود فداکاری نشان می‌دهند به خاطر این بوده که انقلاب برای آنان مفید بوده و زندگی و جایگاهشان را در عرصه داخلی و خارجی تغییر داده است.
 
وزیر دادگستری گفت: امروز مردم از ما دولتمردان انتظاراتی دارند که به‌حق و معقول است چراکه توان مدیریتی کشور نشان داده می‌تواند قدرت پاسخگویی بالایی داشته باشد.
 
وی بابیان اینکه عملکرد، خدمات‌رسانی و وضع کشور در عرصه‌های مختلف در حال حاضر بر اساس آمارها بسیار مثبت است متذکر شد: چنانچه قدرتمند نبودیم این‌همه دشمنی و حساسیت و هجمه‌های گوناگون را در کشور نداشتیم.
 
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر اهداف خود حرکت کرده و می‎کند، افزود: اگر انقلاب اسلامی از مسیر رسیدن به اهداف خود دور شده بود، رفتار دوستان و دشمنان با آن متفاوت بود، دشمنان دست از دشمنی و کینه‎توزی برداشته بودند.
 
حجت الاسلام پور محمدی تاکید کرد: سخنان و دستورات ترامپ نشان دهنده موفقیت و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.  
 
حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، شرکت در آیین بهره برداری از طرح های تولیدی و عمرانی در شهرستان های شیراز و مرودشت و حضور و سخنرانی در آیین راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این عضو کابینه در روزهای پنجشنبه و جمعه است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
مردم پای انقلابند چون می ترسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار