رئیس شورای اسلامی شهر جهرم گفت: در زمان ایجاد مناطق به عنوان شهرک باید تمام امکانات برای آن دیده می شد.
کد خبر: ۳۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 08 February 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:وحیدرضا مردانی صبح چهارشنبه در جمع اهالی شهرک ایثارگران جهرم امنیت، آسایش و عدالت را نیاز یک جامعه دانست که مسئولان نسبت به تحقق آن وظیفه دارند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که یک مکان به عنوان شهرک نامگذاری می شود باید تمام امکانات و خدمات مورد نیاز از جمله فضای آموزشی، رفاهی، فضای سبز  و غیره در آن مهیا شود، افزود: به سبب مهیا نبودن زیرساخت های لازم پیش از ایجاد مکان هایی به عنوان سکونت گاه، نامگذاری آن به شهرک اشتباه است.

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه در زمان ایجاد مناطق به عنوان شهرک باید تمام امکانات برای آن دیده می شد، بیان کرد: با وجود آنکه این خدمات باید توسط بنیاد مسکن در زمان واگذاری مهیا می شد اما شهرداری جهرم در حد توان نسبت به ایجاد برخی از زیرساخت ها اقدام کرده است.

وی نبود مدیریت واحد شهری را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که دامن سایر نقاط کشور را گرفته است و گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی در تحقق این مهم اقدامات لازم را انجام دهد.

مردانی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی شهرداری بهسازی و آسفالت معابر است، عنوان کرد: حق مردم شهرک ایثارگران و سایر شهرک های تازه تاسیس تنها آسفالت شدن معابر نیست.

وی با اشاره به اینکه حتی یک نیم کت برای رفاه حال شهروندان در این مناطق وجود ندارد، تاکید کرد: نباید شرایط به نحوی باشد که مردم از آسفالت شدن کوچه و خیابان خوشحال شوند؛ آنچه نیاز مردم است ایجاد فضای فرهنگی و آموزشی در خور شان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار