سایت تابناک فارس همان روز اول فروش اینترنتی بلیت های شهرستانبا اعتراض به این نحوه بلیت فروشی پیش بینی عدم استقبال از فیلم ها را کرد.معلوم بود که با ارائه بسته 8 تایی فیلم ها با قیمت 64 هزار تومان و بدون داشتن حق انتخاب و در واقع تحمیل فیلم ها به تماشاگر از این جشنواره استقبال نخواهد شد.
کد خبر: ۳۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 07 February 2017
با آغاز فروش اینترنتی بلیت های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان ها معلوم شد که مسئولان برگزاری خیلی هم مایل به استقبال از فیلم ها در شهرستان ها نیستند.
 
سایت تابناک فارس همان روز اول فروش اینترنتی بلیت های شهرستان در این مطلب:اینجا با اعتراض به این نحوه بلیت فروشی پیش بینی عدم استقبال از فیلم ها را کرد.
 
معلوم بود که با ارائه بسته 8 تایی فیلم ها با قیمت 64 هزار تومان و بدون داشتن حق انتخاب و در واقع تحمیل فیلم ها به تماشاگر از این جشنواره استقبال نخواهد شد.
 
چنانچه طبق گفته خود مسئولان مربوطه فقط نیمی از بلیت ها به صورت اینترنتی به فروش رفت.
 
این روش فروش و قیمت گذاری به علاوه ارائه فیلم های ضعیف در شهرستان ها باعث شد که در روزهای اکران هم روند سردی جشنواره ادامه پیدا کند و دبیر جشنواره فجر در استان فارس هم به این مسأله اذعان کند.
 
 وقتی 35 سال تجربه برگزاری یک جشنواره را دارند و باز هم چنین ناشی گری می کنند این شائبه پیش می آید که شاید واقعا نمی خواهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار