مدیر کل فرودگاه های کشور:عمده تاخیرهای پرواز هواپیماها در فصل بهار به دلیل متلاطم بودن شرایط آب و هوایی کشور ایجاد می شود. عــــجــــــب!!!پس دلیل این تأخیرها آب و هوا بوده و ما نمی دانستیم.احتمالاً در زمستان هم به دلیل سرمای هوا و برای گرم کردن موتورهای هواپیما کمی تأخیر پیش می آید و تابستان ها هم ترمزها جام می کند.
کد خبر: ۳۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹ 21 May 2015
تابناک فارس می نویسد:مدیر کل فرودگاه های کشور در حاشیه معارفه مدیر کل فرودگاه های فارس از دستور العملی برای حمایت از مسافران هوایی و کاهش تأخیر پروازها گفت.
عامل تأخیر پروازها هوای متلاطم است!!!/طرحی برای احقاق حقوق مسافران هوایی!!!
ایشان هیچ جزئیاتی از این طرح نگفتند و به همین جمله که این طرح تدوین و تصویب شده بسنده کرد.شاید به این دلیل به جزئیات این طرح اشاره نشد که دستورالعمل ها چنگی به دل نمی زند یا اینکه مانند دیگر دستورالعمل ها از همان ابتدای تدوینش آخرش پیداست...

دکتر مه آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه های گفت : دستورالعمل رسیدگی به امور مسافران در تأخیر و یا ابطال پروازهای داخلی تالیف شده است .

حالا رسیدگی به این مطالبات به چه صورت است و این طرح دقیقا چطور می خواهد مطالبات مسافران هوایی را بگیرد معلوم نیست.

مثلا الکی فرض کنیم که قرار است در صورت تأخیر، قسمتی از پول بلیت را پس بدهند یا خدمات رفاهی به مسافران بدهند یا حتی حداقل عذرخواهی کنند!

وی افزود : دستور العمل حمایت از حقوق مسافران اخیرا بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده و از طرف سازمان هواپیمایی کشور نیز به تصویب رسیده است .

به گفته مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور در این دستور العمل تلاش شده تا مدیریت بهینه ای برای کاهش تاخیر در پرواز هواپیماها در کشور ایجاد شود .

مه آبادی افزود: عمده تاخیرهای پرواز هواپیماها در فصل بهار به دلیل متلاطم بودن شرایط آب و هوایی کشور ایجاد می شود.

عــــجــــــب!!!پس دلیل این تأخیرها آب و هوا بوده و ما نمی دانستیم.احتمالاً در زمستان هم به دلیل سرمای هوا و برای گرم کردن موتورهای هواپیما کمی تأخیر پیش می آید و تابستان ها هم ترمزها جام می کند.

جا دارد بابت رفع این مشکلات که عامل کمی تأخیر هم می شود از زحمت کشان محترم تشکر کنیم.

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار