رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی استان فارس ضمن توقیف دو دستگاه کامیون، مقادیری کالای قاچاق با ارزشی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.
کد خبر: ۳۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 20 May 2015
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس: سرهنگ سیروس حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران از تردد دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور بوشهر – قائمیه مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حیدری افزود: با انجام ایست و بازرسی مقطعی در این زمینه دو دستگاه خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها 752 دستگاه چرخ خیاطی، 16دستگاه اتو بخار کارگاهی، یک هزار و 10 تخته پتو و 540 جفت کفش قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این زمینه هر دو نفر راننده خودروها دستگیر شدند.

کشف بیش از 28 تن میوه خارجی قاچاق در 3 کامیون

فرمانده انتظامی شهرستان"جهرم" استان فارس از کشف بیش از 28 تن میوه خارجی و 6 هزار و 480 عدد آبمیوه قاچاق خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان "جهرم"در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه سه دستگاه کامیون قصد دارند مقدار زیادی میوه‌های قاچاق را از استان‌های جنوبی به شیراز منتقل کنند، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و مراقبت‌های محسوس و نامحسوس در این زمینه تعداد 3 دستگاه کامیون حامل 28 تن و350 کیلوگرم پرتقال خارجی و6 هزار و 480 عدد آبمیوه قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با اشاره به اینکه ارزش ریالی میوه‌های قاچاق مکشوفه 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار