استاندار چهارمحال و بختیاری؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت یازدهم سعی شده تا انتصاب مدیران بر اساس شایسته سالاری، تخصص، دلسوزی و توان انجام امور صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 05 February 2017

به گزاش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تاکنون سه هزار و 130 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به منظور رونق تولید و خروج از رکود در چهارمحال و بختیاری تصویب شده است.

وی با اشاره به تعهد فعال‌سازی 295 واحد در استان، افزود: از 50 واحد راکد، 22 واحد راه‌اندازی و از 50 واحد بالای 60 درصد پیشرفت، 27 واحد در حال بازگشت به چرخه تولید هستند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: 195 واحد نیز با ظرفیت کم فعالیت، افزایش تولید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی هر سال هفت‌هزار و 100 هکتار زمین در استان تا پایان برنامه ششم توسعه، زیرکشت دیم، گیاهان دارویی از جمله گل محمدی و درختان مثمر کم آب قرار می‌‎گیرد، گفت: تا کنون تعهد دو هزار هکتاری منابع طبیعی و سه‌هزار و 300 هکتار از تعهد 5100 هکتاری جهاد کشاورزی انجام شده است.

استاندار گفت: در دولت یازدهم سعی شده تا انتصاب مدیران بر اساس شایسته سالاری، تخصص، دلسوزی و توان انجام امور صورت پذیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید با پیگیری‌های فراوان در سطح ملی توانست وضعیت پروژه‌هایی مانند پتروشیمی لردگان، فولاد سفیددشت، فولاد تاراز و کارخانه تولید چادر مشکی حجاب را به سرانجام برساند.

وی افزود: در این مدت شاخص گازرسانی چهارمحال و بختیاری از 84 به 94.5 درصد ارتقاء یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم آبرسانی به 220 شهر، روستا و شهرک صنعتی استان با تانکر و به صورت سیار صورت می‌گرفت، اما در این مدت تامین آب پایدار بسیاری از این مناطق فراهم شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ارتقای وضعیت جاده‌های استان افزود: احداث تونل فارسان – مسجدسلیمان و بازگشایی تونل چری می‌تواند در توسعه ارتباط استان‌های مرکزی کشور با بنادر جنوبی ایران نقش موثری ایفا کند.

وی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن انتخابات شورای شهر، روستا و ریاست جمهوری تصریح کرد: مسائل و اختلافات قومی و منطقه‌ای در انتخابات شورای شهر و روستا تأثیر گذار است و باید با فرهنگ‌سازی از دامن زدن با این اختلافات ممانعت کرد.

وی نقد منصفانه، علمی و سازنده را مورد نظر و دلخواه مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری اعلام و خاطرنشان کرد: انتقادهای منصفانه، علمی و سازنده نقش مهمی در دستیابی به شاخص‌های توسعه ای استان دارد، البته انتقادها هم نباید بگونه‌ای باشد که باعث تشویش و تحریک اذهان عمومی شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار