مشاور ارتشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه مدرسه درجه‌داری ارتش در یزد ایجاد می‌شود، گفت: ۵۰۵ شهید ارتش در یزد شناسایی شده است.
کد خبر: ۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 20 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، امیرمحمد سعید آدابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با بیان این مطلب که بازتاب ارتش در یزد کم بوده و هست، اظهار داشت: نزدیک به 5 سال است که ارتش به استان یزد ورود پیدا کرده است.

وی افزود: ورود ارتش به یزد با تاسیس مدرسه نظامی در استان بوده و در آینده هم مدرسه درجه‌داری ارتش را در استان یزد افتتاح می‌کنیم.

مشاور ارتشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده نزدیک، ارتش بتواند خودش را پررنگ‌تر از قبل در استان یزد نشان دهد.

آدابی با بیان این مطلب که خانواده شهدای ارتش در یزد نامعلوم و پنهان بوده‌اند، گفت: آمار بسیار خوبی از ارتش در یزد با توجه به اینکه ارتش نداشته وجود دارد و 505 شهید ارتشی در یزد شناسایی شده است.

مشاور ارتشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: 720 جانباز ارتشی از 10 تا 70 درصد و بالغ بر 1200 نفر پیشکسوت و رزمنده ارتشی هم در استان یزد داریم.

وی با بیان این مطلب که خدمات ارتش در یزد باید برای مردم بازگو شود، گفت: این آمار تا سال 89 ذکر نشده بود و کسی نمی‌دانست که ارتش چه خدمات و فعالیت‌هایی در یزد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار