فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك؛
تابناک مرکزی: رضايي از برگزاري برنامه ها در دهه فجر تحت عنوان تقويت گفتمان انقلاب زمينه ساز امنيت پايدار، تحقق اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: دهه فجر فرصتی جهت آشنايي نسل جوان با دستاورد هاي انقلاب است.
کد خبر: ۳۶۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 29 January 2017

به گزارش تابناك مركزي، پاسدار محمد رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك در نشست خبري دهه فجر ظهر ضمن پررنگ خواندن ايثار و از خودگذشتگي آتش نشانان در حادثه پلاسكو اظهار داشت: بار ديگر به دشمنان خارجي و ساده لوحان داخلي ثابت شد كه ايثار و گذشت در بين ملت  انقلاب اسلامي هر روز پررنگ تر خواهد شد همانطور كه در تمام مراحل مختلف و اتفاقات انقلاب اسلامي و حضور در جبهه هاي مقاومت نقش ايثار و از خودگذشتگي و استقامت ملت ايران به جهانيان ثابت شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك از برگزاري برنامه ها در دهه فجر تحت عنوان تقويت گفتمان انقلاب زمينه ساز امنيت پايدار تحقق اقتصاد مقاومتي در جهت آشنايي نسل جوان از دستاورد هاي انقلاب با همكاري سازمانها و ادارات مختلف خبر داد و خاطر نشان كرد: طي جلساتي كه با ادارات و سازمان ها مختلف داشتيم مصوب شد برنامه ها با همكاري آموزش پرورش استان و به صدا در آمدن زنگ انقلاب در ١٢بهمن در مدارس آغاز شود بنابراين در همان روز با همكاري بسيج ادارات گلباران حجره طلبگي حضرت امام را خواهيم داشت.

رضايي از تجمع بزرگ ياران انقلاب در مصلي بيت المقدس اراك در روز 14 بهمن خبر داد و افزود: اين تجمع براي اولين بار در استان مركزي با حضور پيشكسوتان و فرماندهان جنگ و بسيجيان برگزار خواهد شد كه در همان روز گلباران قبور مطهر شهدا در دستور كار قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك به برگزاري حلقه هاي صالحين طي ايام دهه فجر اشاره و تصريح كرد: در اولين شب جمعه از ايام مبارك دهه فجر برگزاري دعاي كميل در مساجد و پايگاه و هيئت هاي رزمندگان اسلام ،حضور سازمان يافته بسيجيان در نماز جمعه و راهپيمايي ٢٢بهمن را خواهيم داشت.

رضايي برگزاري جشن انقلاب در مساجد توسط پايگاه هاي مقاومت بسيج  را مهم خواند و افزود: جشن هاي انقلاب در مساجد شهرهاي اراك، داود آباد، ساروق، سنجان و ايراهيم اباد توسط پايگاه هاي مقاومت بسيج برگزار خواهد شد كه در كنار اين برگزاري يادواره هاي شهدا در مساجد با دعوت از سخنرانان كشوري واستاني خواهيم داشت.

فرمانده بسيج برگزاري همايش ائمه جماعت و فعالان مساجد در طول ايام مبارك دهه فجر را فرصتي براي اجرايي نمودن اهداف مد نظر مقام معظم رهبري در مساجد توصيف و تصريح كرد: ما به دنبال فعال كردن مساجد در جهت اجرايي كردن كاركرد هاي مدنظر مقام معظم رهبري در مساجد با برگزاري كلاس هاي اموزشي، فرهنگي، ورزشي و اجراي ٨ طرح هستيم زيرا كه امروزه مساجد نقش مهمي در جامعه و به دور ماندن اسيب هاي اجتماعي خواهند داشت.

وي افزود:در طول ايام دهه مبارك فجر محفل انس با قرآن با دعوت از قاريان كشوري را خواهيم داشت.

رضايي از اعزام اكيپ هاي پزشكي و حقوقي به مناطق محروم روستايي و حاشيه نشيني شهر خبر داد و گفت: در  ايام مبارك دهه فجر علاوه بر اهداي پنج دستگاه خانه محروم كه به همت عزيزان بسيجي در اردوهاي جهادي ساخته شده است، اعزام اكيپ هاي پزشكي و حقوقي  به مدارس و مساجد در مناطق محروم روستايي و حاشيه نشيني شهر جهت ويزيت و مشاوره  رايگان خانواده ها و برگزاري كلاس هاي پيش گيري از آسيب هاي اجتماعي را خواهيم داشت.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك ضمن ابراز رضايت از كمك هاي مردمي به جبهه هاي مقاومت از برگزاري همايش تشيع لندني با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين پناهيان خبر داد و افزود: با توجه به اينكه  از آغاز كمك هاي مردمي به جبهه مقاومت مدت كوتاهي ميگذرد امابه لحاظ ريالي و پوشاك و خوراك كمك هاي قابل توجهي  شده است كه در طول ايام مبارك دهه فجر با قرار دادن ايستگاه هايي و فراگير شدن كامل،كمك هاي گسترده تري صورت خواهد گرفت.

رضايي از برگزاري مجمع بسجيان خبر داد وافزود: مجمع هاي بسيجيان كه از همه كارگروه ها و اقشار بسيج در آن حضور دارند  دوبار در سال جهت اجرايي شدن طرح ها به منظور كاهش آسيب ها و معضلات اجتماعي و برگزاري برنامه هاي بومي -محلي برگزار ميشود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك ضمن درخواست از سازمان هاي مردم نهاد جهت شناسايي و معرفي افراد مستحق و استفاده از طرح شمس الشموس از اعزام دانش آموزان به راهيان نور در طول ايام مبارك دهه فجر خبر داد وافزود: از اول سال جاري با مسئوليت و هزينه استان قدس رضوي اعزام افراد مستحقی كه بالاي ٤٠ سال سن دارند و تاكنون بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع)را زيارت نكرده اند را داشته ايم،در ايام مبارك دهه فجر اعزام خواهيم داشت.

رضايي در پايان با اشاره به داير شدن غرفه هايي در ايام عيد نوروز به منظور عرضه كردن محصولات و برند هاي اراك به ساير شهرهاي استان و كشور گفت: باتوجه به ظرفيت هاي موجود توانايي عرضه محصولات نظير شيره، باسلوق، فتير و ....به عنوان برند و نشان تجاري شهر اراك را داريم كه با ورود جهاد سازندگي و پيگيري هاي انجام شده توسط اتاق اصناف جهت رفع مشكلات صنفي و شوراي شهر جهت واگذاري مكان در نوروز ٩٦عملي خواهد شد

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار