یکی از حامیان طرح اکرام ایتام ،100 نفر از ایتام تحت حمایت خود را به همراه خانواده ،به اردوی آموزشی و تفریحی خارج از شهر میهمان کرد. نیکوکار شیرازی با تقبل هزینه 100 میلیون ریالی نسبت به اعزام 100 نفر از ایتام تحت حمایت به همراه خانواده ایشان اقدام کرد.
کد خبر: ۳۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 19 May 2015

تابناک فارس:رئیس کمیته امداد شیراز ضمن سپاس از ارتباط دائم خیرین قدر شناس با این نهاد گفت:در اقدامی خدا پسندانه ،یکی از حامیان طرح اکرام با مراجعه به این نهاد با صرف هزینه ای بالغ بر 100 میلیون ریال اقدام به اعزام فرزندان معنوی خود به یکی از تفرج گاههای خارج از شهر نمود.

این نیک اندیش خوش فکر همچنین مبلغ 50 میلیون ریال برای تأمین پوشاک فرزند خوانده هایش به آن ها اهدا کرد. 

رسولی:در حال حاضر بیش از 11 هزار و 239 حامی به صورت دائم سرپرستی 3 هزار و 14 یتیم تحت حمایت را به عهده دارند که مشارکتهای مادی و معنوی خود را به خانواده ها و ایتام تحت حمایت به صورت ماهیانه و مناسبتهای مذهبی هدیه می دارند.

رسولی تصریح کرد :سرانه پرداختی هر حامی 480 هزار ریال و سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت یک میلیون و 800 هزار ریال می باشد که اضافه بر مستمری ماهیانه خانواده به حساب فرزند با مدیریت سرپرست خانواده واریز می گردد.

این مقام مسئول توضیح داد:ایتام در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویتهای نیاز خانواده می باشند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز یتیم و خانواده در اختیار حامی قرار داده میشود پس از آن کمکهای حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر ، صرف اموراتی همچون خرید مسکن-تامین جهیزیه و هدیه ازدواج درمان-تحصیل ایتام می گردد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
به این میگن یه کار خداپسندانه!
خیر ببینید انشاا... که دل بچه ها رو اینطور شاد میکنید.
:)
خدا دلتونو شاد کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار