به گزارش تابناک سمنان : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن اشاره به حضور وزیر طی ایام دهه فجر برای افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان، گفت: 230 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل ابر پروژه استان نیاز داریم.
کد خبر: ۳۶۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 28 January 2017

به گزارش تابناک سمنان : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن اشاره به حضور وزیر طی ایام دهه فجر برای افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان، گفت: 230 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل ابر پروژه استان نیاز داریم.

استان سمنان 35 سال جلو رفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ایام دهه فجر در استان سمنان برای افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان، گفت: با بهربرداری از این طرح ها تا ۳۵سال دیگر از لحاظ زیر ساخت های فیزیکی دارای هیچ کمبودی نخواهد بود.

استان سمنان 35 سال جلو رفت / نیازمندی  استان به 230 میلیارد ریال برای تکمیل ابر پروژه

نیازمندی استان به 230 میلیارد ریال برای تکمیل ابر پروژه

مهدی شادنوش در ادامه گفت: ابر پروژه بیمارستان سوانح وسوختگی ومرکز جامع تشخیص درمان سرطان سمنان تاکنون 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبرای ساخت آن هزینه ای بالغ بر 430 میلیارد ریال برآورد شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: این ابر پروژه در 12 هزار متر مربع در حال ساخت می باشد . که علی رغم مشکلات بودجه ای و اعتباری از محل کمک خیرین سلامت استان انجام پروژه در سال جاری به هیچ وجه متوقف نشده و امسال 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شادنوش تصریح نمود : در صورت تامین 230 میلیارد ریال بودجه مورد نیاز برای تکمیل این ابر پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انشاالله در سال آینده مردم استان شاهد بهره برداری از آن خواهند بود.

نگاه متوازن به استان

دکتر شادنوش با تاکید بر اینکه کلنگ هشت طرح در سمنان، ٢٨ طرح در دامغان، ٩طرح در گرمسار، هشت طرح در آرادان و هشت طرح در مهدیشهر به زمین زده می شود، عنوان کرد: مابقی پروژه ها که در گذشته کلنگ زنی شدند و در دهه فجر امسال به صورت نمادین دوباره کلنگ زنی خواهند شد.

استان سمنان 35 سال جلو رفت / نیازمندی  استان به 230 میلیارد ریال برای تکمیل ابر پروژه

سه شهرستان ، سه کلینیک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از سه کلینیک ویژه سمنان، گرمسار و مهدیشهر به‌عنوان مهمترین این پروژه‌ها نام برد و تصریح کرد: راه‌اندازی این کلینیک‌های ویژه یکی از مهمترین برنامه‌های ما در بدو ورود به استان سمنان بود که به لطف خداوند پیش از این نیز چندین کلینیک ویژه در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه انجام و این مراکز مهم درمانی پزشکی با این کلینیک‌های سه‌گانه تکمیل شد.

ایشان با بیان اینکه کلینیک‌های ویژه قبلی عمدتا در ساختمان‌های قدیمی دانشگاه به بهره‌برداری رسیده بودند خاطرنشان کرد: این سه کلینیک جدید در ساختمان‌های جدید ساخته شدند و از این روز در ساخت و معماری آنها به نیازهای و ملزومات یک کلینیک ویژه توجه شده است.

دکتر شادنوش با بیان اینکه کلینیک سمنان در زمینی با زیربنای 1900 مترمربع آماده بهره‌برداری شده خاطرنشان کرد: کلینیک‌های مهدیشهر و گرمسار نیز هرکدام با زیربنای 750 مترمربع احداث و آماده بهره‌برداری شدند.

آغاز و پایان پروژه ها در دولت یازدهم

وی گفت: در دهه فجر امسال 18 پروژه بهداشتی-درمانی که کلنگ‌زنی همه آنها در دولت تدبیر و امید انجام شده با اعتباری افزون بر 340 میلیارد ریال با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

شادنوش بیان داشت: همه پروژه‌های بهره‌برداری شده امسال و از جمله 18پروژه بهداشتی-درمانی که ظرف دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد همگی در این دولت شروع شده اند و در این دولیت هم به پایان خواهند رسید.

سرخه دارای خوابگاه می شود

رئیس دانشگاهعلوم‌پزشکیاستان سمنان از افتتاح دو پروژه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و افزود: این دو خوابگاه دختران و پسران هر کدام با ظرفیت 400دانشجویی در دانشکده پیراپزشکی سرخه به بهره‌برداری می‌رسند.

استان سمنان 35 سال جلو رفت / نیازمندی  استان به 230 میلیارد ریال برای تکمیل ابر پروژه

اولین ورود به جمع صدتای اول ایران

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شمار 100 دانشگاه برتر کشور به عنوان یک دستاورد مهم این دانشگاه در سال‌جاری نام برد و گفت:این دانشگاه در رتبه‌بندی اخیر در رتبه 98 قرار گرفته که دستاورد مهمی برای دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی در یکی دو سال اخیر و توجه ویژه‌تر به این بخش در یک سال گذشته نقش مهمی در این موفقیت داشته است.

ایشان با بیان اینکه این رتبه هنوز مطلوب ما نیست افزود: اگر چه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان براياولينباراست که درجمع100دانشگاهبرتركشورقرارمی‌گیرد اما تلاش ما براین است با افزایش تولیدات علمی دانشگاه جایگاه خود را بیشتر ارتقاء دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار