دکتر مهدی شادنوش ضمن تمجدید از آتش‌نشانان گفت:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمجید از شجاعت و جان‌فشانی آتش‌نشانان اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاران نیز همچون آتش‌نشانان همواره در بطن خطر هستند.
کد خبر: ۳۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 26 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمجید از شجاعت و جان‌فشانی آتش‌نشانان اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاران نیز همچون آتش‌نشانان همواره در بطن خطر هستند

جامعه پزشکی و پرستاران نیز همچون آتش‌نشانان همواره در بطن خطر هستند

شادنوش با اذعان به اینکه جامعه پزشکی و پرستاران نیز همچون آتش‌نشانان همواره در بطن خطر هستند گفت: این قشر در یساری از مواقع و خصوصا در حوادث و بحران‌ها و حتی گاه در زمان استراحت خود فراخوانده می‌شوند تا در میانه خطر و در بطن حوادث به مردم خدمت کنند.

جامعه پزشکی و پرستاران نیز همواره در بطن خطر هستند

وی با تمجید از شجاعت و جان‌فشانی آتش‌نشانان اظهار کرد: امروز قلب ایران به‌دلیل شهادت آتش‌نشانان غمگین و اندوهگین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ستایش از خدمات صادقانه فرزندان این مرز و بوم گفت: پرستاران، فوریت‌های پزشکی و جامعه پزشکی و حوزه سلامت نیز همواره در حال جان‌فشانی در راه خدمت به آحاد مردم‌اند و مردم بزرگوار ایران همواره قدردان این خدمات هستند.

سربلندی خانواده بزرگ سلامت استان سمنان در حادثه قطار تهران-تبریز

وی به خدمات ایثارگرانه فعالان حوزه سلامت استان سمنان در حادثه قطار تهران-تبریز اشاره کرد و گفت: خانواده بزرگ سلامت استان سمنان در این حادثه و امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد و به‌طور شبانه‌روزی با ارائه خدمات کیفی زمینه‌ای فراهم کرد تا هموطنان حادثه‌دیده ما جدای از اصل آن سانحه دلخراش، با خاطره‌ای خوش از این استان بروند.

شادنوش تصریح کرد: خوشبختانه احساس مسئولیت و تلاش همکاران ما در آن حادثه تلخ سبب شد که هیچ‌کدام از مصدومان در بیمارستان جان ندهند و همگی پس از تکمیل درمان به آغوش خانواده خود برگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار