معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات از جمله نجف، کربلا و کاظمین از اواخر خرداد ماه سال جاری در سایت لبیک خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 19 May 2015
به گزارش تابناک یزد از از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت محمد زارع افزود: ثبت نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاهها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال 94 و جامانده های عمره 94 انجام خواهد شد که دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده های عمره 94 بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این اعزام‌ها در قالب کاروان‌های عمره خواهد بود و در خصوص کاروان‌های اعزامی به عمره و همچنین جامانده های عمره، اگر درخواست اعزام کمتر از یک کاروان بود، کاروان‌ها با هم تجمیع خواهند شد.

زارع خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت در سال 94 به صورت زمینی در تهران حدود یک میلیون و 100هزار تومان و هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است.

وی در خصوص اعطای وام به زائرین دانشجو گفت: بر اساس قوانین بانک تجارت، زائرین دانشجو فقط یکبار مجاز به استفاده از این تسهیلات در قالب سفر زیارتی عمره یا عتبات خواهند بود و دانشگاهیانی که از وام عمره استفاده نکرده‌اند، می‌توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر انجام خواهد شد و در این مدت حدود 10 هزار نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

زارع گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائرین خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار