با تلاش مأموران انتظامی شهرستان‌های داراب، لارستان و فیروزآباد ۱۰۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس:
سرهنگ محمد جعفر تولایی در این زمینه اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه "کوهستان" شهرستان "داراب" در پی کسب خبری مبنی بر آتش‌سوزی خودرو در محور گردنه "گدارپنبه"، بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ تولایی افزود: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به صورت رها شده دچار آتش‌سوزی شده که آتش مهار و خودرو به پاسگاه انتقال داده شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 12 کیلوگرم حشیش خالص و 15 کیلو و 540 گرم حشیش سوخته کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فیروزآباد" نیز در اجرای طرح مقابله با ورود موادمخدر و حین گشت‌زنی در محور فیروزآباد - قیروکارزین، به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند.

سرهنگ تولایی تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 60 کیلو و 560 گرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، افزود: تلاش همه جانبه پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "هرمود عباس" شهرستان "لارستان" نیز پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یک دستگاه موتورسیکلت را متوقف کردند.

سرهنگ تولایی گفت: در بازرسی از موتورسیکلت 19 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و راکب آن متواری شد.

وی با بیان اینکه تلاش مأموران برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، افزود: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است و مأموران انتظامی استان با اینگونه موارد برخورد جدی می‌کنند.

توقیف کامیون با 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

مأموران ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان " نی‌ریز" استان فارس با توقیف یک دستگاه کامیون 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نی‌ریز" در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی "قطرویه" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور نی‌ریز- سیرجان به یک دستگاه کامیون تانکر‌دار مظنون شدند.

سرهنگ عزیز برزگر افزود: راننده با ارائه بارنامه جعلی به عنوان حمل قیر، قصد فریب مأموران را داشته که با هوشیاری متوجه جعلی بودن بارنامه و نیز پلمپ غیرقانونی تانکر این خودرو شدند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

توزیع‌کنندگان اسکناس‌های جعلی در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" استان فارس از دستگیری توزیع‌کنندگان اسکناس‌های جعلی و کشف سه میلیون و 100 هزار ریال اسکناس تقلبی خبر داد.

سرهنگ حسین خلیفه با اعلام این خبر گفت: مأموران مطلع شدند دو نفر در شهر "جویم" این شهرستان اقدام به توزیع چک پول‌های پنجاه و ده هزار تومانی تقلبی می‌کنند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفته و با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک نفر از متهمان دستگیر و مبلغ 3 میلیون و 100 هزار ریال اسکناس تقلبی کشف شد.

سرهنگ خلیفه گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری یک نفر متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار