فرماندار فراشبند در پاسخ به انتشار خبری مبنی بر تنبیه بدنی چند تن از دانش‎آموزان در یکی از مدارس این شهرستان گفت: ماجرا به شدتی که در رسانه‎ها مطرح شده، نبود با این حال با معلم خاطی برخورد می‎شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 22 January 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:محسن پورزارعی در پاسخ به انتشار خبری مبنی بر تنبیه چند تن دانش‎آموزان در یکی از مدارس فراشبند اظهار داشت: ماجرای تنبیه دانش‎آموزان با شیلنگ به شدتی که در رسانه‎ها منعکس شده نبوده است، ماجرا از این قرار بوده که یکی از دانش‎آموزان تکلیف خود را انجام نداده بوده که معلم وی را تنبیه می‎کند.

وی با بیان اینکه برخی از والدین نسبت به این امر معترض بودند که پس از رایزنی ماجرا به خیر و صلح ختم شده است، گفت: با این حال با معلم خاطی برخورد می‎شود چراکه اندک تنبیه بدنی نیز نباید در مدارس رخ دهد.

چند روزی است متنی مبنی بر اینکه 40 نفر از دانش‌آموزان یک کلاس در فراشبند از سوی معاون آموزشی آن مدرسه با شیلنگ آب تنبیه شده‌اند، در فضای مجازی منتشر شده است. در این متن آمده معاون هنرستان امام صادق فراشبند بیش از چهل دانش‌آموز را با شیلنگ تنبیه کرد.

بسیاری از دانش‌آموزان که بدن‌هایشان کبود شده بود از ترس اخراج از مدرسه و پیامدهای پس از آن از مراجعه به آموزش و پرورش ترس دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار