کد خبر: ۳۶۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 19 January 2017

به گزارش تابناک یزد،باحضور مسئولین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو استان یزد و سیستان و بلوچستان ، دو شرکت گردشگری در شهر یزد و زاهدان افتتاح شد.

مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در مراسم افتتاحیه این دو شرکت گفت : از این پس دفاتر خدمات مسافرتی دو استان یزد و سیستان و بلوچستان جهت مسافرت مطلوب، ایمن و ساماندهی بخش گردشگری نسبت به پذیرش تورهای گردشگری بین استان های جنوبی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان و یزد اقدام خواهند کرد.

فاطمی در این خصوص گفت: شرکت های گردشگری سلامت در استان های یزد و سیستان و بلوچستان وظیفه پذیرش و خدمات دهی به مسافران گردشگرس سلامت را برعهده خواهند داشت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این مراسم گفت: یزد به عنوان یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور شناخته می شود و این پتانسیل نیازمند ایجاد شرایطی برای مسافرت مطلوب و ایمن است،

نصیری افزود : برای نیل به این هدف سعی شده تا بهترین شرایط سفر را با معتبرترین آژانس های مسافرتی فراهم سازیم وبرای رفاه حال مسافران و گردشگران از ده روز آینده مسافرت هوایی بین شهرهای یزد و زاهدان برقرار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار