سخنان محمدجوادسلمان پور سرپرست دانشکده علوم قرآنی گراش و ریاست دانشکده قرآنی شیراز مبنی بر تعدیل دانشکده قرآنی گراش، مردم و مسئولان این شهر را نگران کرد.متعاقب این اتفاقات،استانداری فارس با اعزام مدیرکل امنیتی ، انتظامی خود به گراش ، رسما به موضوع ورود یافت.
کد خبر: ۳۶۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 18 January 2017
سخنان محمدجوادسلمان پور سرپرست دانشکده علوم قرآنی گراش و ریاست دانشکده قرآنی شیراز مبنی بر تعدیل دانشکده قرآنی گراش، مردم و مسئولان این شهر را نگران کرد.
 
به گزارش تابناک فارس:این در حالی بود که نام نویسی ۵۰ تن از دانشجویان غیربومی جهت ترم آتی حکایت از تناقض در گفته های ایشان داشت که البته به دستور وی این ثبت نام لغو گردید.
 
متعاقب این اتفاقات،استانداری فارس  با اعزام مدیرکل امنیتی ، انتظامی خود به گراش ، رسما به موضوع ورود یافت و این در حالیست که فرماندار گراش به اتفاق گروهی هفت نفره از هیات امنای دانشکده ، شورای اسلامی شهر و معاونت دانشکده قرآنی جهت پیگیری به تهران و قم سفر کرده است.
 
نماینده استاندار فارس به دعوت معاونت فرمانداری به گراش سفر و از ساختمان در دست احداث دانشکده علوم قرآنی این شهرستان که توسط خیرین محلی ایجاد می شود بازدید نمود.
 
سیداحمد احمدی زاده مدیرکل امنیتی ، انتظامی استانداری فارس به همراه قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش در زمان بازدید خود اظهار کرد: ما صرفا براساس تماسهای فرماندار گراش از موضوع و دغدغه های مردم مطلع و پس از مباحثه با معاونت سیاسی ، امنیتی مقرر شد در راستای دغدغه فرماندار و مردم گراش ، به این شهرستان مسافرت و آنچه ما امروز می بینیم دریغ است به تعطیلی کشانده شود که دانشکدهی در یازده هزارمترمربع و باصرف هزینه ای گزاف احداث و متعاقب آن ، بحث تعطیلی پیش آید.
 
وی با بیان اینکه گراش به وجود خیرینش در کشور شهره می باشد افزود: این شهرستان باید به پایگاه قرآنی جهت سایر مناطق در آید و ما به جد وعده پیگیری داده ولی باید مستندات ودلایل دانشگاه مرکز نیز دید و شنید که شاید آنان دلایل دیگری داشته باشند ولی قطعا موضوع را تحت پیگیری قرار می دهیم.
گزارش از قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
متاسفانه آقای دکتر سلمانپور مدیریت استبدادی هم در دانشکده شیراز دارند. مسوولین رو از بین اقوام و دوستان خود گذاشته اند و کوچکترین اعتراض اساتید رو با اخراج پاسخ میدهد. بیش از یک دهه از مدیریت ایشان میگذرد آیا دوران مدیریتی پایان ندارد؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار