ماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: صلاح و فساد جامعه در گرو بانوان جامعه است.
کد خبر: ۳۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 18 May 2015

آیت‌الله اسدالله ایمانی در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) کازرون اظهار کرد: قرآن مجید نقش عمده و نخست در خوبی‌ها و بدی‌ها را برای زنان قائل شده و آنان را پیشوایان خوبی و بدی هر جامعه‌ای معرفی کرده است.

وی آسیه همسر فرعون و مریم مادر حضرت عیسی (ع) را به‌ عنوان دو نمونه و الگو از سوی کلام خدا برای تمام زنان مؤمن جامعه، خوبان عالم و موحدان مکتب توحید مثال زد و گفت: آسیه در کانون شرک پرچم‌دار توحید و منادی حق بوده و مریم زن پاکدامن و عفیفی است که در دوران آلوده آن زمان پاکی، عظمت و شخصیت خود را حفظ کرد و حرکت بلند شایستگی مادر شدن برای پیامبری مانند حضرت عیسی را به دست آورد.

امام‌ جمعه شیراز ادامه داد: همسر نوح و همسر لوط هر دو طرفدار شرک و بت‌پرستی و دشمنان شعار حقیقت بودند.

ایمانی با بیان اینکه فساد جهانی به فساد زنان بستگی دارد، افزود: به فساد و تباهی کشاندن زنان در دنیا توسط استکبار جهانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای مبارزه با ترویج اباحه‌گری دنیای استکبار توسعه مراکز دینی است تا صاحبان سخن و کلام و افراد توانمند بتوانند وارد شوند و به تبلیغ دین بپردازند.

امام‌ جمعه شیراز ادامه داد: در سال 1356 بنای مقدس مکتب الزهرای کازرون با همکاری مرحوم رجبعلی طاهری آغاز به کار کرد و تاکنون مبلغان دینی بانوی بسیاری را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است.

ایمانی در پایان از تلاش و پیگیری امام‌جمعه کازرون و دیگر مسئولان این شهرستان که در تکمیل و راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران الزهرا کازرون همکاری داشتند، تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار