معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه 11 کلینیک در این استان در حال ساخت است، گفت: بزرگ‌ترین کلینیک شهر کرمانشاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است، در دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 17 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،قباد محمدی امروز اظهار داشت: در استان کرمانشاه 11 کلینیک در حال ساخت است که بهره‌برداری از این کلینیک‌ها تمرکز پزشکان در بافت مرکزی شهر را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران سه کلینیک بزرگ با استاندارد‌های روز در شهر کرمانشاه در حال ساخت است، گفت: بزرگ‌ترین کلینیک شهر کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به استقرار 70 مطب تخصصی و فوق تخصصی در این کلینیک اشاره کرد و ادامه داد: این کلینیک روبروی بیمارستان امام رضا(ع) واقع است و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی به احداث کلینیک دیگری واقع در روبه‌روی بیمارستان طالقانی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این کلینیک بسیاری از متخصصان و فوق‌تخصصان مشغول به‌کار می‌شوند و طبق پیش‌بینی‌ها، تابستان سال 96 این کلینیک خدمات پزشکی و درمانی را به مردم ارائه می‌دهد.

محمدی با بیان اینکه کلینیک‌های تخصصی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در هشت شهرستان تابعه استان در حال ساخت است، تصریح کرد: کلینیک‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا نیمه سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسؤول به خدمات ارائه شده کلینیک درمانی مهدیه واقع در محله مصوری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کلینیک درمانی مهدیه خدمات درمانی مناسبی را به شهروندان ارائه می‌دهد.

محمدی با بیان اینکه بیش از 50 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف حدود 10 سال است در کلینیک درمانی مهدیه مستقر هستند، گفت: این کلینیک به تنهایی جوابگوی نیازهای درمانی مردم نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار