کد خبر: ۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 16 May 2015
فرمانده پلیس‌راه دماوند ـ فیروزکوه از وجود ترافیک سنگین در محور فیروزکوه به سمت پایتخت خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها تا ساعت 24 امروز در این محور ممنوع است.‌

حمیدرضا رنجبر گل‌افشان  در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک از سمت استان مازندران به سمت شهر تهران سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک جاده منتهی به استان مازندران روان است، افزود: با توجه به حجم ترافیک در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها تا ساعت 24 امروز به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند ـ فیروزکوه تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال تاکنون تصادفی در این محور به وقوع نپیوسته و مسافران بدون خطر در حال تردد هستند.

رنجبر گل‌افشان با اشاره به وجود ترافیک سنگین در منطقه گیلاوند گفت: خوشبختانه امروز پس‌زدگی بار در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند نداشته‌ایم و خودروها یکی پس از دیگری در حال تردد هستند.

وی از ثبت تخلفات توسط دوربین‌های سرعت‌سنج خبر داد و بیان کرد: در فیروزکوه 6 دوربین و در دماوند هفت دوربین فعال وجود دارد که سرعت‌های غیرمجاز را به ثبت می‌رسانند و متخلفانی که از مازندران به سمت تهران در حال تردد هستند، قبض جریمه 40 هزار تومانی برایشان ثبت می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه دماوند ـ فیروزکوه تأکید کرد: رانندگان زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و علاوه بر تردد با سرعت مجاز، علائم راهنمایی و رانندگی را نیز رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار