رئیس کل دادگستری استان یزد با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری جشن‌های دهه فجر گفت: کمیته اصناف به نمایندگی از بخش خصوصی در ستاد دهه فجر فعالتر عمل کند.
کد خبر: ۳۵۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 28 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا حبیبی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جشن ملی شکوهمند انقلاب اسلامی مربوط به یک جناح و حزب و گروه نیست و باید همه برای این دهه دغدغه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت، تلاش کمیته‌ها باید در خصوص تهییج حضور مردم باشد و مردم بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند، گفت: باید از همه بخش‌ها در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت استفاده کرد تا حضور مردمی نیز حس شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز حضور میلیونی در 22 بهمن را موجب اقتدار نظام می‌دانند، اضافه کرد: دهه فجر از یک جایگاه ویژه برخوردار است و باید برنامه‌های امسال متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه ارتباط انقلاب برگرفته از قرآن کریم و کلام خداوند است، تصریح کرد: مردم باید بدانند در چه منجلابی بودند و به چه شرایطی رسیدند و از چه نعمت‌هایی برخوردار هستند.

حبیبی با تأکید بر اینکه باید به شکرانه این نعمت الهی مردم را آگاه کرد و نسبت به شرایط کشور حساس بود تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته‌های متعدد برای بزرگداشت جشن‌های دهه فجر اظهار داشت: باید برخی کمیته‌ها را ادغام کرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد و کمیته‌ها را طوری تشکیل داد که بخش خصوصی نیز وارد کار شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و بسیج اصناف در این آیین‌ها عنوان کرد: در کنار جشن‌های دهه فجر برنامه‌هایی برای آشنایی نسل جوان تدارک دیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار