فرماندار ویژه لارستان گفت: با مشارکت خیرین بیش از ۸۸ درمانگاه و مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف لارستان در حال احداث یا در شرف بهره برداری است.
کد خبر: ۳۴۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 25 December 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: جلیل حسنی عصر امروز در جمع کارشناسان اشتغال سازمان بهزیستی شهرستان‌های استان فارس در محل سالن اجتماعات شورای ‌شهر لار، با بیان اینکه خیرین لارستانی منشاء بالندگی هستند، اظهار داشت: کمتر شهری در کشور وجود دارد که خیرین آن پابه‌پای دولت به‌دنبال آبادانی شهر و دیار خود باشند.

وی گفت: مردم لارستان افرادی هستند که حاصل زحمات و دسترنج خود را در راه خدمت به آبادانی شهر و روستا و زادگاه خویش هزینه می‌کنند به‌گونه‌ای که امروز بسیاری از روستاهای منطقه لارستان از شهرها آبادتر است و این به‌دلیل فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم و فعالیت گسترده خیرین است.

حسنی افزود: خیرین در روستاهای خود مسجد، حسینیه، درمانگاه، ورزشگاه، سالن‌های ورزشی و پذیرایی شکیل و زیبا و غیره ساخته‌ا‌ند که مایه افتخار این سرزمین است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هم اکنون دولت با مشارکت خیرین  بیش از 88 درمانگاه و مرکز جامع سلامت را در نقاط مختلف این شهرستان در حال احداث یا در شرف بهره‌برداری دارد، گفت: این نشان می‌دهد که خیرین پا به پای دولت حرکت می‌کنند و شهر، روستا و زادگاه خود را روز به روز آبادتر می‌کنند و این توجه ویژه که خیران به محل سکونت خود دارند، ستودنی است.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوعات در کشور اشتغال  جوانان است، افزود: سازمان بهزیستی به جهت نوع نگرشی که بر اشتغال دارد می‌تواند بسیاری از معضلات کنونی جامعه از جمله اشتغال را کاهش دهد.

حسنی خاطرنشان کرد: اگر به مشکلات جامعه توجه کنیم، می‌بینیم که همه آن موارد و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم به حوزه اشتغال و به مشکلات فرهنگی و نوع نگرشی که به کار می‌گیریم؛ بر می‌گردد.

وی افزود: یکی از وظایف همه ما تغییر نگرش خود و جامعه نسبت به همه ابعاد زندگی اجتماعی به ویژه در حوزه اشتغال است و اگر می‌توانستیم فکر و نگرش خود را متناسب با تحولات امروزی در حوزه اشتغال تغییر بدهیم، دیگر افراد بیکار و منتظر استخدام در دستگاه‌های دولتی نداشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار