مدیرکل حمل و نقل خراسان جنوبی:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه به‌زودی شرکت دفترچه‌های خروج رانندگان ترانزیتی با برنامه‌ریزی در استان راه‌اندازی می‌شود گفت: خراسان جنوبی دارای ۳۵۰ آب‌نما است که از این تعداد ۱۰ درصد آنها بحرانی است و باید حذف شود.
کد خبر: ۳۴۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 20 December 2016
جعفر شهامت ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی 2 هزار و 29 راه شریانی دارد که نگهداری و ایمنی راه‌های شریانی از طریق اعتبارات ملی انجام و راه‌های غیر شریانی نیازمند اعتبارات استانی است.

وی افزود: یکی از وظایف راه و شهرسازی تجهیزات امینی، سیستم‌های ITS نگهداری روکش راه‌ها، نشانه‌گذاری راه‌ها، پروژه‌های ایمن سازی سبک‌تر از وظایف راهداری است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 21 مجتمع رفاهی فعال، 61 شرکت حمل و نقل کالا، 31 شرکت حمل و نقل مسافر، 15 دفتر نمایندگی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در خراسان جنوبی فعالیت دارد.

شهامت افزود: راه‌اندازی شرکت دفترچه‌های خروج رانندگان ترانزیتی نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: طول کل راه‌ها از جمله راه‌های شریانی اصلی، فرعی و روستایی 16 هزار و 993 کیلومتر است که در حال بهره‌برداری است که این تعداد 5.5 درصد از کل راه‌های کشور را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: 13 هزار و 461 نفر در بخش خصوصی حمل و نقل کالا و مسافر و مجتمع‌های خدماتی در خراسان جنوبی فعال هستند و حدود  هزار و 281 میلیارد تومان در بخش حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.

شهامت افزود: 76 نقطه دارای تصادف در خراسان جنوبی شناسایی شده که از این تعداد 16 نقطه در شبکه کشور نیز به عنوان نقاط پر تصادف تأیید شده و در این راستا اقدامات آشکار سازی انجام دادیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: 350 آب نما در راه‌های خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 10 درصد آب نماها بحرانی بوده که باید حذف شود.

شهامت افزود: تمامی دوربین‌های کنترلی در جاده‌های استان به طور مستمر فعال است و تنها در امروز 10 هزار و 176 مورد تردد و 355 مورد تخلف در دوربین جاده‌ای ثبت شده است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار