اردوی فرهنگی و تفریحی سربازان وظیفه زندان مرکزی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 19 December 2016
تابناک فارس به نقل از میزان: به منظور ارتقاء روحیه سربازان وظیفه زندان مرکزی شیراز، اردوی یک روزه تفریحی و زیارتی با حضور حسین زارعی فرمانده قرارگاه یگان حفاظت زندان مرکزی شیراز و با مشارکت ۳۰نفر از سربازان وظیفه در منطقه امامزاده ابوالقاسم کوار برگزار گردید.

حمید محمدی مدیر زندان مرکزی شیراز، برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی را برای سربازان وظیفه جهت ارتقا روحیه خدمتی آنان امری ضروری در زندانها دانست و گفت: علاوه بر ایجاد انگیزه و افزایش روحیه خودسازی و توان جسمی و روحی و همچنین اعتماد به نفس در بین سربازان وظیفه، استرس در بین آنان کاهش می یابد و ناهنجاري هاي روحي کشف و شناسایی می شوند.

وی تأکید کرد: ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌ جمعی و آموزش فنون مهارت هاي مختلف از دیگر اهداف اردو برای سربازان وظیفه است.

مدیر زندان مرکزی شیراز گفت: تقویت روحیه جمع پذیری و قانون ‌مندی و نظم و امنیت در یگان حفاظت از جایگاه خاصی برخوردار است و سربازان وظیفه در هر موقعیتی باید به این مهم توجه داشته باشند و رعایت نظم و انضباط را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهند.

شایان ذکر است این اردو با نظارت محمدرضا جوکار فرمانده یگان حفاظت زندان مرکزی برگزار و مسابقات متعدد ورزشی و کوهپیمایی برای سربازان وظیفه برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار