بخش خون و آنکولوژی با حضور امام جمعه شهرستان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، هیات رییسه ، جمعی از روسای ادارات و مدیران بیمارستان و دانشگاه در بیمارستان دکترشریعتی فسا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۴۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 19 December 2016
تابناک فارس:دکترعلیرضا عسکری ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا در آیین افتتاح این مرکز بیان داشت : بخش  تمام وقت خون و آنکولوژی بیمارستان دکترشریعتی بعنوان دومین مرکز ارایه خدمات درمانی به بیماران سرطانی در استان فارس می باشد که به بیماران خدمات درمانی ارایه می نماید.
news.3689.jpg
دکترعسکری با اشاره به اینکه این  مرکز با هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است ، گفت : این مرکز توانایی تحت پوشش قرار دادن بیماران شرق استان فارس را دارا می باشد.
news.3690.jpg
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه معاینه بیماران مبتلا به سرطان هر روز در این بیمارستان انجام می شود گفت: تجهیزات و داروهای مورد نیاز شیمی درمانی و همچنین داروهای شیمی درمانی که برای تزریق بیماران سرطانی مورد نیاز است در داروخانه این مرکز درمانی ارائه می شود.

وی گفت : همچنین بخش غربالگری سرطان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در حال ساخت می باشد .
news.3692.jpg
مهندس سلیمان کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا در حاشیه این مراسم گفت: با راه اندازی بخش تخصصی آنکولوژی یا سرطان شناسی و شیمی درمانی در بیمارستان شریعتی فسا علاوه بر خدمات رسانی به بیماران این شهرستان، به بیماران شرق فارس نیز خدمت رسانی می شود و از مراجعه بیماران به مرکز استان جلوگیری می کند.

دکترنریمان قناطیر فوق تخصص  هماتولوژی و آنکولوژی  در دانشگاه علوم پزشکی فسا  با اشاره به اینکه بخش خون و آنکولوژی بیمارستان شامل 14 تخت فعال و یک تخت ایزوله می باشد ، گفت : ماهیانه 150 بیمار جهت تشخیص و درمان بیماریهای خون و سرطان به این مرکز مراجعه می کنند.

دکترقناطیر افزود : در این مرکز خدماتی همچون شیمی درمانی سرپایی ، نمونه گیری مغز استخوان و ... به بیماران ارایه می گردد.

دکترحسین پور رییس بیمارستان تخصصی شریعتی فسا هم با بیان اینکه هزینه خدمت رسانی به بیماران بر اساس تعرفه دولتی است اظهار کرد: این چهارمین بخش تخصصی است که در این بیمارستان به بهره برداری می رسد و علاوه بر بخش تخصصی آنکولوژی، بخش های دیگری مانند اتفاقات، اعصاب و روان، عفونی و مراکز سنگ شکن، ام آر آی، دیالیز، سی تی اسکن و ماموگرافی نیز در این بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم فعال است و از این رو الحمدالله بیمارستان دکترشریعتی بطور کامل به چرخه درمان شهرستان بازگشته و احیاء شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار