رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه تا پایان امسال دو هتل به زنجیره هتل‌های استان اضافه می‌شود، گفت: هتل‌های متروکه و قدیمی مرکز شهر شیراز نیاز به بازسازی دارد.
کد خبر: ۳۴۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 18 December 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: حسن سیادتان با  اشاره به ساخت 4 هتل جدید در شهر شیراز اظهار داشت: 2 هتل در محور حافظیه به صورت قطعی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و 2 هتل دیگر به دلیل پاره‌ای از مشکلات به صورت صددرصد کامل نشده و بهره‌برداری از آن تا پایان سال قطعی نیست.

وی با بیان اینکه هتل‌های بسیاری در مرکز شهر شیراز وجود دارد که متروکه شده است، گفت: تاریخ ساخت برخی از این هتل‌ها به سال 1314 بازمی‌گردد و خود به بنایی میراثی تبدیل شدند که با مرمت و بازسازی می‌توانند در ردیف هتل‌های ارزان‌قیمت قرار گیرد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه دو نوع سرمایه‌گذاری در زمینه هتل‌سازی باید در استان فارس صورت گیرد، افزود: یک نوع سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل‌های 3 تا 5 درجه و یک نوع سرمایه‌گذاری برای هتل‌های ارزان قیمت نیاز است، هتل‌های ارزان قیمت سبب می‌شود که همه مردم بتوانند از خدمات هتل بهره‌مند شوند.

سیادتان با بیان اینکه باید مالکان و سرمایه‌گذاران برای مرمت هتل‌های قدیمی تشویق شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم گردشگران خارجی و در صورت تداوم این امر تعداد هتل‌های استان فارس کفاف گردشگران را نمی‌دهد.

وی به ساخت هتل در شهرستان‌های استان فارس نیز اشاره و تصریح کرد: تاکنون 2 هتل آپارتمان در شهرستان لامرد و نی‌ریز افتتاح شده و تا سال آینده نیز دو هتل در شهرستان جهرم و مهر افتتاح می‌شود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس بیان کرد: در شهرستان‌هایی مانند مرودشت و پاسارگاد با توجه به وجود مجموعه‌های تاریخی و باستانی نیاز به ساخت هتل است چراکه گردشگران خارجی تمایل دارند مدت زمان بیشتری در نزدیکی این بناهای تاریخی اقامت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار