زندگی با طعم خوش ترشی
یزدان ولیزاده 48 ساله ترشی فروش معروف ساکن بادکی ارومیه می باشد . ترشی های برند شده ی یزدان طرفداران زیادی را در شهر ارومیه پیدا کرده است .
کد خبر: ۳۴۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 18 December 2016

به گزارش اروم نیوز به نقل از سیلوانانیوز :یزدان ولیزاده از یک خانواده ی مذهبی و با اصالت کُرد روستای بادکی ارومیه می باشد . ترشی فروش معروف این روزهای ارومیه از سال های نه چندان دور و سخت بیکاری می گوید . یزدان خدا را شکر می کند و موفقیت این روزهای خود را مدیون لطف خداوند و خانوده ی مهربان خود می داند.

 وی با الگو گیری از اقتصاد مقاومتی چندین سال است که در کار تهیه ترشیجات خانگی میباشد وتمامی مراحل تهیه محصولات را در به صورت طبیعی و سنتی در کنار منزل وبا کمک همسر مهربان خود انجام میدهد وبا تولید سالانه بیش از دو تن انواع محصولات ترشی توانسته است قدم مثبتی در اقتصاد خود و خانواده اش بردارد .

به گفته ی یزدان ولیزاده  ورود  به عرصه های اقتصاد مقاومتی و ایجاد طرح های زود بازده می تواند تحول بزرگی را در استفاده از ظرفیت های بومی و محلی هر منطقه به وجود آورد زیرا امروزه مردم در ورود به شغلهای کوچک و زود بازده غفلت میکنند و تمایل فعالیت در این گونه مشاغل را ندارند ولی اگر کمی توجه کنیم زمینه برای سرمایه گزاری اندک در مشاغل خانگی اماده است و خیلی راحت و بدون کوچکترین مشکل میتوان چرخه زندگی را چرخاند .

ایشان با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت : بهتر است برای بهبود اقتصاد خانواده بر روی مشاغل خانگی توجه بیشتری شود و با گسترش و همچنین مهیا کردن امکانات این حرفه کارآفرینی خوب و موفقی در زمیته مشاغل پر سود خانگی داشته باشیم تا بدین وسیله دیگر منتظر شغلهای دولتی و استخدامی نباشیم .

یزدان ولیزاده با توصیه به کسانی که قصد ورود به این حرفه را دارند خاطر نشان کرد :  برای کسب موفقعیت در هر شغلی لطف و رحمت الهی  که تسری بخش امور زندگی میباشد ضروریست و از سوی دیگر عزم و اراده راسخ مهمترین قدم در این حرفه به شمارمی آید که بدون داشتن این ابزار کاری از پیش نخواهی برد.

وی در پایان از تمامی دست اندرکاران دولتی خواست تا شرایط بیمه و خدمات دولتی را در زمینه های شغل های نو و ابتکاری نیز تسهیل و مهیا نمایند .






انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار