کد خبر: ۳۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 18 December 2016

امیرترقی نژاد
سکوت دولت در این آشفته بازار سیاسی و اقتصادی کشور نمی تواند اوضاع و آرامش مناسبی را به افکار عمومی منتقل کند.هنوز که هنوزه این حسن روحانی و تعداد محدودی از دولتمردان او در قامت یک سخنگو به شبهاتی که در جامعه وجود دارد وارد عمل می شوند.سکوت محض دیگر دولتمردان تعیین کنند ه در حالی ادامه دارد که در استان یزد نیزعدم دفاعیه وپاسخگویی مناسبت رویه فعالیت دولت را با کندی محض مواجه کرده است. گویی نیک از یاد برده است که در جامعه رضامندی امروز، مخاطب فعالانه در پی نیازجویی و کسب اطلاعات درست است.برای نمونه روزها مدیدی گذشت و  حالا وزیر راه به فکر انتشار نامه ای افتاده که صداو سیما در تحریف اخبار واطلاعات  خروج قطار از ریل بی اخلاقی کرده.چرا اینقدر دیر؟! چراینقدر کند و ناشیانه؟!
مخاطب را دست کم گرفته ایم.بویی از ذائقه و سلیقه مخاطب نبرده ایم و این می تواند آتش زیر خاکستری برای دولتی باشد که باید تا چند وقت دیگر در زور آزمایی انتخابات با رقبایی سرسخت شرکت کند.رقیبی که با اطلاع از کاستی دولت با چاشنی برای تکنیک های رسانه ای نظیر تحریف و برجسته سازی سعی دو چندانی در حاشیه بردن دولت روحانی دارد.
حال معلوم نیست اوضاع رسانه ای و از همه مهمتر آگاهی که این دولت می خواهد برای افکار عمومی در این کارزارداشته باشد با چه  ظرافتی همراه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار