مسئول امور بین الملل دفتر آیت الله مکارم شیرازی، استان فارس را یک استان برجسته در کشور توصیف کرد و گفت: این استان از نظر ارزش و اعتبار یک استان برجسته است.
کد خبر: ۳۴۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 15 December 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس: حجت الاسلام سید محمود وزیری در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، بیان داشت: خمیر مایه اصلی استان فارس علاوه بر معنویت از نظرعلمی، انقلابی ، ترکیب جمعیتی از نظر کیفیت، وجود شعرا، عرفا، علما، ورودی و خروجی دانشگاه ها و مراکز علمی و...است که باعث برجسته شدن این استان در کشور شده است.

وی با اشاره به این که در جلسات اداری، علمی، تبلیغی زیادی شرکت می کند، تصریح کرد: گزارشات زیادی از مسئولین دریافت می شود که استان فارس یکی از برجسته ترین استان های کشور است.

مسئول امور بین الملل دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنانش به روحیه انقلاب گری مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی باید با شرکت در جلسات و همایش های درون و برون سازمانی نشان دهنده و تثبیت کننده روح انقلابی گری باشد.

 حجت الاسلام وزیری ادامه داد: در داخل کشور جریان ها و گروه های تلاش می کنند با وجود نسل سوم و به بهانه همراهی با عصر تکنولوژی، مدرنیته و علم روز انقلابی بودن و انقلابی ماندن را کمرنگ کنند.

وی با بیان این که علم، تکنولوژی و به روز بودن بد نیست، خاطر نشان کرد:  این مسائل باید بر اساس اصول اسلامی انجام شود ولی متاسفانه هدف جریان ها و گروه ها حذف کردن روحیه انقلابی از جامعه است.

 حجت الاسلام وزیری تصریح کرد:  یکی از مهمترین بخش های اداری نظام اسلامی آن سازمانی است که کار تبلیغ دین را برعهده گرفته و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از برترین بخش های نظام اسلامی در تبلیغ دین و معنویت است و باید هر آنچه  که زمینه ساز صحیح ، نوین و به روز دین است را  فراهم کند.

 حجت الاسلام سید محمودی وزیری در مراسم تجلیل از آیت الله  محمدرضا حدائق که شب گذشته در مسجد الرسول قصردشت نیز بیان داشت: خدمات شایسته و ارزشمند آیت الله حدائق به جهان اسلام بر کسی پوشیده نیست چرا که ایشان بیش از ۶۰ سال عمر با برکت خود را صرف تعلیم و تربیت طلاب و جوانان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار