استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری، قطع هرگونه خدمات شامل؛ گاز، برق و آب به واحدهای تولیدی استان بدون اعلام قبلی را ممنوع کرد.
کد خبر: ۳۴۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت لزوم به قطع خدمات واحدهای تولیدی باید حداقل 24 ساعت قبل اطلاع رسانی مورد نیاز در این خصوص به مدیران واحدهای تولیدی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: تقسیط و یا امهال واحدهای تولیدی به شرکت های خدمات رسان از سوی مسئولان مربوطه بررسی و اجرایی شود.
وی یادآور شد: برای شناسایی، بررسی و رفع مشکلات مختلف مربوط به واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری کمیته راهبردی تشکیل و فعال شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به حمایت از واحدهای تولیدی استان اقدام های لازم را انجام دهند.
وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی باعث رفع فقر و ارتقای توان اقتصادی دهک های پایین جامعه را بدنبال دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: واحدهای تولیدی فعال در استان های کوچک و کمتر توسعه یافته مانند این استان در معرض آسیب قرار دارند.
سیامک سلیمانی دشتکی تاکید کرد: خدمات رسانی به واحدهای تولیدی و تبدیل سوخت صنایع چهارمحال و بختیاری از فسیلی به گاز به ویژه در بخش گلخانه ها و مرغداری ها باید در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این شرکت یکهزار و 60 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد.
سیامک حیدری اظهار کرد: این در حالی است که شرکت گاز چهارمحال و بختیاری 240 میلیارد ریال به 80 پیمانکار بدهی دارد.
وی یادآور شد: هم اینک برای توسعه گاز رسانی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری 800 میلیارد ریال پروژه تعریف شده است.
حیدری به افت فشارهای احتمالی گاز به دلیل بروز بحران های پیش بینی نشده در کشور اشاره و تاکید کرد: براساس دستورالعمل های ملی باید به منظور مدیریت در مصرف گاز، نسبت به صرفه جویی و کاهش مصرف به ویژه در واحدهای بزرگ صنعتی اقدام کرد.
وی افزود: برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در این هنگام باید نسبت به تهیه و جایگزینی سوخت های فسیلی اقدام شود.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قبض گاز مشترکان واحدهای تولیدی بالای پنج هزار متر مکعب مصرف 15 روزه، مشترکان خانگی 45 روزه و مشترکان «سی. ان. جی» پنج روزه صادر می شود.
حیدری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون گاز هیچکدام از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری قطع نشده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مشکلات کنونی بخش تولید ناشی از سیاست های غلط مدیریتی گذشته است.
سید محمدرضا سیدنبوی تاکید کرد: دولت یازدهم در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و احیای آن حمایت ها و برنامه ریزی های مهمی را انجام داده است.
وی افزود: تقسیط بدهی ها و ارائه مهلت به تولیدکنندگان از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن کارگران آن ها جلوگیری می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار