رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، بازدید پنجهزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای علمی این استان را نشاندهنده استقبال مردم از نمایشگاه و اطلاع رسانی بموقع رسانه ها دانست.
کد خبر: ۳۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، اسماعیل پیرعلی افزود: هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری استان همزمان با هفته پژوهش میزبان علاقمندانی بود که به سبب اطلاع رسانی مطلوب و گسترده رسانه های استان با استقبال گسترده مردم روبرو شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه از 12 محصول فناور و 2 دستاورد پژوهشی رونمایی شد و دستاوردهای جدید پژوهشگران در 54 غرفه در معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
پیرعلی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری جلوه ای از توانایی پژوهشگران کشور و بخش فن بازار آن تجلی فرآیند تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی این فناوری ها در بستر اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی است.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با قدردانی از نقش موثر رسانه ها در تبلیغ دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خاطرنشان کرد: امید است با حمایت های بیش از پیش اصحاب رسانه و مسئولان شاهد شکوفایی روز افزون کشور در عرصه علم و فناوری باشیم.
هفدهمین نمایشگاه و هفتمین جشنواره دستاوردهای پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری از 16 تا 20 آذر در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار