رئیس کمیته امداد فیروزآباد گفت: در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴ معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان فیروزآباد هزینه شد.
کد خبر: ۳۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 12 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:

حسین امیری افزود: این مبلغ برای تحصیل ۶۲۵ دانش آموز و ۳۴۵ دانشجوی فیروزآباد صرف شده است.

وی گفت: ۷۲ نفر از دانش آموزان تحت پوشش در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم به شکل رایگان در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند که از با استعداد ترین دانش آموزان محسوب می شوند و همه تلاش ما بر این است که زمینه ورود آن ها به بهترین دانشگاه ها را فراهم کنیم و به این منظور کلاس های فوق برنامه مختلفی با حضور معلم های مجرب برایشان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد فیروزآباد ادامه داد: در سال جاری پنج نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد فیروز آباد به مسابقات قرآنی کشوری در شهر مشهد اعزام شدند که توانستند رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به مددجویان از سوی کمیته امداد، اظهار داشت: این مشاوره ها در زمینه های مختلفی اعم از ازدواج و آسیب های اجتماعی و از این قبیل به مدددجویان ارائه می شود که در سال گذشته ۱۷۳ نفر از مددجویان به شکل فردی و گروهی از این مشاوره ها استفاده کردند.

وی با بیان اینکه طرح فلاح نیز طرحی است که در قالب آن به خانواده های مددجویان مشاوره های مذهبی ارائه می شود، گفت: طی سال گذشته به خانه ۳۸۳ خانواده مددجویان فیروزآبادی مراجعه و در حیطه مسائل مذهبی آموزش هایی به آن ها ارائه شد.

رئیس کمیته امداد فیروزآباد گفت: در سال گذشته ۲۱۳ نفر از محصلان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش به اردوی مشهد اعزام شدند و در سال جاری نیز ۳۴ نفر از زنان و دختران تحت پوشش به این سفر اعزام شده اند که هدف از این اردوها تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مددجویان است.

امیری همچنین با اشاره به طرح پیروان ولایت، بیان کرد: این طرح برای ارائه آموزش های مذهبی از سال های گذشته اجرایی می شده که برای ۹۴ مبنا بر این قرار گرفته است تا به شکل گسترده تری به آن پرداخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار