پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری روز شنبه در آیینی همزمان با اختتامبه هفدهمین جشنواره هفته پژوهش این استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۴۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، در این آیین از 8 عضو هیات علمی، 2 پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی، 2 فناور برتر و 2 دانشجوی پژوهشگر برتر تجلیل شد.
همچنین در حوزه جشنواره ایده های برتر از بین 200 ایده رسیده به دبیرخانه این جشنواره، هفت ایده برتر اعلام و صاحبان آن تجلیل شدند.
رئیس دانشگاه شهرکرد در این آیین با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری هفته پژوهش افزود: نقطه آغاز هر تمدنی تحقیق و پژوهش است و از همین رو برای رسیدن به اوج قله تمدن ایرانی اسلامی به پژوهش های بنیادی نیاز داریم.
شایان شامحمدی با ارزیابی مطلوب از فعالیتهای علمی و پژوهشی انجام شده در این استان طی 2 سال اخیر تصریح کرد: در این مدت تعداد مقالات چاپ شده در استان 2 برابر شده و به طور میانگین به ازای هر عضو هیات علمی 1.7 مقاله به چاپ می رسد.
وی با اشاره به جذب دانشجوی فوق دکتری در دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: افرادی می توانند از این مقطع فارغ التحصیل شوند که بتوانند با رساله خود مشکلی از مشکلات استان را برطرف کنند.
هفدهمین نمایشگاه و هفتمین جشنواره دستاوردهای پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری از 16 تا 20 آذر در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد و امروز آیین اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از مدیران اجرایی و پژوهشگران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار