تابناک مرکزی: آبایی از همه کارگران بسیجی و ورزشکار استان خواست تا در کنگره ای که روز 23 آذر ماه به یاد و خاطره شهدای کارگری یه خصوص شهدای بمباران شرکت های صنعتی استان برگزار خواهد شد شرکت نمایند.
کد خبر: ۳۴۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 08 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مراسم اختتامیه مسابقات مختلف ورزشی اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی ۹5 با حضور محمد تقی آبایی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، سرهنگ ربیعی مسئول بسیج کارگری استان مرکزی و چند تن از مسئولین در محل مجموعه ورزشی،فرهنگی کارگران اراک برگزار شد.

در این مراسم آبایی، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: برگزاری این نوع مسابقات که به نام  شهدا مزین شده است ضمن ارج نهادن به مقام شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

وی افزود: این قبیل از مراسم‌ها می‌تواند فرهنگ جوانمردی شهیدان را نشان دهد تا ما بتوانیم از روش و منش زندگی آنان در زندگی استفاده کنیم و ما هرچه داریم از برکت خون شهداست که امروز در سایه امنیتی که به برکت خون شهدا ایجاد شده توانستیم  در کمال امنیت و آرامش دورهم  جع شویم و فعالیت های فرهنگی و ورزشی به یاد آنها انجام دهیم.

ایشان ادامه داد:  قدر شهدا جانبازان رزمندگان و کسانی که ایثار و فداکاری کردند را بدانیم و مطمئن هستیم در سایه این امنیت هیچ ابر قدرتی جرات تعرض  به کشور را  نخواهد داشت و اگرامروز هم  ابر قدرتی بخواهد به کشور ما نگاه بدی کند توسط همین بسیجیان و ورزشکاران تو دهنی سختی خواهد خورد .

آبایی از همه کارگران بسیجی و ورزشکار استان خواست تا در کنگره ای که روز 23 آذر ماه به یاد و خاطره شهدای کارگری یه خصوص شهدای بمباران شرکت های صنعتی استان برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

در همین راستا مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در آخر از هیئت ورزش کارگری استان مرکزی و از تمام عواملی که موجب شدند این مراسم هر چه با شکوهتر برگزار گردد و همچنین تمامی ورزشکاران و مسئولین ورزش شرکتهائی که در مسابقات کنگره شهدای کارگری حضور داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

شایان ذکر است این مسابقات شامل رشته های طناب کشی و تیر اندازی و فوتسال و شنا است  و به منظور گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدای کارگر استان مرکزی  برگزار شده است.

این مراسم در پایان دیدار فینال مسابقات دسته برتر فوتسال کارگران استان مرکزی که بین تیمهای آلومرول نوین  و آلومینیوم در جریان بود  و تیم آلومرول نوین موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم آلومینیوم بگذرد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال  را از آن خود کند برگزار گردید. ضمن اینکه تیم واگن پارس  نیز در این مسابقات عنوان سومی را بدست آورد.

در این مراسم که به شکل منظم و باشکوهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران اراک جریان داشت به کارخانجاتی که در مسابقات مختلف ذکر شده عنوانهای مختلف  اول تا سوم را کسب نموده بودند روی سکوی قهرمانی رفته و به تیمهای اول تا سوم جوائزی به رسم یادبود به همراه کاپ و مدال و حکم قهرمانی توسط مسئولین و مهمانان ویژه اهداء شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار