نمایش کارگاهی 'الست ' به کارگردانی مهدی حسام الذاکرین و فاطمه نظیفی از چهارشنبه شب در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۳۴۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 08 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد،این نمایش که در شب اول با اسقبال قابل قبول تماشاگران روبرو شد، برای شب های دیگر چشم انتظار مخاطبان هنر تئاتر در چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش الست کاری از سید مهدی حسام الذاکرین و فاطمه نظیفی از 17 تا 19 آذر ماه در سالن غدیر شهرکرد در حال اجراست.
جواد کارگران دهکردی افزود: نمایش الست حاصل تلاش چند ماهه گروهی جوان هنر نمایش استان است .
یکی از کارگردان های این اثر نمایشی نیز گفت:چالش ما در این کار، طراحی حرکت بر اساس موسیقی و بر مبنای الگوهای حرکتی مناسک مذهبی است که برای عموم مردم آشنایند.
مهدی حسام الذاکرین گفت: قصه این نمایش همان قصه جهانی آفرینش انسان و هبوط و جدال خیر و شر است، البته جهت گیری ما بر اساس روایات و تفاسیر اسلامی از جمله تفسیر خواجه عبدالله انصاری و تفسیر تبیان و قصص الانبیاء است.
در این اثر نمایشی پگاه فرج زاده، پگاه بلالی پور، حدیث صفاریان، زهرا صفری، زهرا رئیسی، صبا آل مومن، سمانه بخشیان، ستاره موسوی، سروش حبیبیان، شیرین مختارپور، فائزه نظیفی، مائده سرداری، محسن قاسمی، مسعود زیلابی، نوید جعفر زاده، نرجس کاظمی و وحید حبیبی بابادی ایفای نقش می کنند.
طراح حرکت و طراحی لباس این اثر را سید مهدی حسام الذاکرین انجام داده و فاطمه نظیفی، سینا امیری، سینا ذالفقاری، محمد اطهری، مجتبی نوروزی و وحید خدابنده نیز گروه موسیقی این نمایش اند.
نمایش الست از 17 الی 19 آذر ساعت 17:30 در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد واقع در خیابان کاشانی به صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
arman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
واي عاااااااااااالي بود! جاي هركي نديد خالي.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار