رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز گفت:باید از تنوع آرا وظرات افکارعمومی و شهروندان برای تبدیل شیراز به عنوان یک شهر معماری اسلامی استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 07 December 2016

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، علی راستگو در بازدید از نمایشگاه آثار مسابقه طراحی بین المللی مجموعه زندیه در شیراز افزود: در اکثر نقاط دنیا شهرهای قدیمی و آثار و بناهای آنها حفظ شده اند و ما نیز باید آنچه از آثار ماندگار و بناهای تاریخی و معماری در اختیار داریم را قدر بدانیم وحفظ و احیاء کنیم.
وی، راه اندازی نمایشگاه طراحی مجموعه زندیه را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: این اقدام وزارت راه و شهرسازی که در نهایت به حفظ و احیای مجموعه ارزشمند و تاریخی زندیه منتهی خواهد شد اقدامی قابل ستایش و امیدوار کننده است.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: برپایی چنین نمایشگاهی آن هم در بافت تاریخی شیراز اقدامی شایسته و درخور تقدیر است.
سید کمال پاک فطرت افزود: پروژه احیای مجموعه زندیه یک پروژه بسیار بزرگ و تاثیرگذار در رونق گردشگری و توسعه شهر شیراز است و اگر به مرحله اجرا برسد می تواند موقعیت بافت تاریخی شیراز را متحول کند.
وی ادامه داد: این پروژه می تواند تاثیر زیادی در بحث احیای بافت تاریخی و رونق گردشگری و اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار