تیم ملی والیبال ایران امسال نیز به مانند سال قبل از سه بازیکن توانمند ارومیه ای در ترکیب خود بهره می برد که یکی از آنها میر سعید معروف بهترین پاسور جهان است.
کد خبر: ۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 11 May 2015

به گزارش اروم نیـــوز، سهميه هاي شهر عشاق والیبال در تیم ملی تغییری نکرد و همان سه سهمیه قبلی که سال گذشته در تیم ملی داشتیم امسال نیز بعنوان امیدهای تیم ملی در رقابت ها پیش به شمار می روند.

اسلوبودان کواچ پس از پایان اردوی نهایی تیم ملی در تهران اسامی 17 بازیکن را برای همراهی تیم ملی در اردوی فنلاند به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که در این بین سه بازیکن از شهر ارومیه در این لیست قرار دارند.

سعید معروف، عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور سه بازیکن ارومیه در رقابت های لیگ جهانی هستند که تیم ملی را در انی رقابت ها همراهی می کنند.

نکته جالب توجه این لیست، عدم دعوت از فرهاد پیروت پور به اردوی نهایی تیم ملی در فنلاند است که نشان می دهد پدیده دو سال قبل لیگ برتر والیبال ایران نتوانسته است انتظارات مربیان تیم ملی را برآورده کند.

در لیست اولیه تیم ملی نام حامد رضایی سرعتی زن تیم شهرداری ارومیه نیز به چشم می خورد که چند هفته قبل از حضور در تیم ملی انصراف داد.

تیم ملی والیبال ایران بعد از فنلاند عازم جمهوری چک می‌شود تا در مدت حضور در این کشور دو مسابقه تدارکاتی با ملی پوشان والیبال این کشور برگزار کند. وقتی تیم ملی در پراگ پایتخت جمهوری چک به سر می‌برد، محمد جواد معنوی نژاد و پوریا فیاضی که تیم ملی زیر ۲۳ سال را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند، از میانمار به این کشور می‌روند و تعداد بازیکنان تیم ایران به ۱۹ بازیکن در جمهوری چک خواهد رسید.

پس از پایان اردوی جمهوری چک چهار بازیکن به ایران بازخواهند گشت و تیم ملی به همراه ۱۵ بازیکن راهی آمریکا می‌شود تا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها برود.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی، چورا، رحمان محمدی راد و گوسا (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور)، کارلو ساتی (مربی بدنساز) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) تیم ملی والیبال را در این سفر همراهی می‌کنند.

لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت‌ها با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار