کد خبر: ۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱ 08 February 2015

تیم فوتسال ارژن شیراز با باختی که روز جمعه در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ دسته یک کشور به دست آورد برای دومین سال پیاپی نتوانست راه صعود یا بازگشت به لیگ دسته اول را تا پایان طی کند.

ارژن شیراز نسبت به سال گذشته، فصلی پر فرازونشیب را نداشت و در میان تیم‌هایی که به امید صعود به لیگ برترفصلرا شروعکردند، پیش‌ازاین به دلیلحضور هشت‌ساله در لیگ برتر کشور اسم‌ورسم‌دارتر بودند.

ارژن که سه سال پیش از لیگ برتر کشور افتاد، دو فصل است که تلاش می‌کند ‌به جایگاه خود بازگردد و ناکامی هفته پایانی سببشده که برایاین بازگشتیک‌سال دیگر نیز خود و هوادارانش را چشم‌انتظار گذارد.

اما چه شد که ارژن امسال نیز نتوانستبه لیگ برتر بازگردد؟

به نقطه آغاز یا به هفته نخست بازگردیم، سه برد پیاپی سبب شدتیم‌های حاضر در گروه خلیج‌فارس که ارژن نیز جزو آن‌ها بود فکر کنند که تیم اول شیراز امسال برای بازگشت عزمش جدی‌تر از پیش است.

هفته‌های در ادامه لیگ، زمان‌هایمطمئنی برای ارژننبودند تا اینکه نیم‌فصل به پایان رسید و حریفی به‌نام رسالت کرمان سر راه آمد و ارژن عطای قهرمانی را به لقایش بخشید.

نیم‌فصل دوم آمد و تیم‌هایی مانند بازرگانی یزد، آذرخش بندرعباس، باران جوان بندرعباس و زاگرس اهوازاز گرد راه رسیدند و در زمانی‌که ارژن از حال و هوای قهرمانی بیرون آمده بود حریفی سرسخت شدند تا یک هفته جهنمی را در پایان فصل برای تیم اول شیراز رقم زنند.

ارژن امامشکلاتی نیز داشت، حاشیه‌سازی تماشاگرانکرمانی، باخت ناباورانه و ناامیدانه در بازی حساس با یزد و آن‌هم در شیراز و از مهم‌تر اینکه حرکت ناجوانمردانه بازیکنان اهوازی کهاهالی بااخلاق فوتسال ایران را انگشت‌به‌دهان گذاشت عمده مشکلات این فصلاین تیم شیرازی بود.

و اما هفته پایانی؛شانس ارژن کمتر از آذرخشو بازرگانی بود، بازرگانی در یزد می‌توانست یک برد راحت برابر ماهشهری‌هایقعر جدولیبه مرحله پلی‌آف برساند.

ارژن به امید باختیا تساوی یزدی‌ها به بندر رفته بود تا آذرخشی را که یک امتیاز بالاترداشت از پیش رو بردارد. ارژن اما یک نگرانی را نیزباید تحمل می‌کرد زیرا بازی زاگرساهواز هم باید با باخت یا تساوی و یا حداقل برد کم‌گل زاگرسی‌ها برابر یاران جوان تیم دیگر بندرعباس تمام می‌شد.

بازی‌ها تمام شد و چه کسی باور می‌کرد ارژن بازی را ببازد؟چه‌کسی باور می‌کرد آذرخش پلی‌آفیشود؟ چه‌کسی باور می‌کرد یزدی‌ها بازی خانگی را که باخته بودندبا هزار زحمت با تساوی تمام کنند؟

اهوازی‌ها نیز بردند و به قول رییس هیئت فوتبال فارس خدا را شکر که اهواز برد تا تیم دیگر،شاهد شیراز از سقوط رهایی یابد و راستی که شاهدی‌ها که به‌قولی یک‌شبه دسته اولی شدند یک‌شبه نیز دسته اولی ماندند.

اما یک مربی جوان به‌نام حمید کمالی؛ فردی که روزگاری کمک‌مربی ارژن بود و بعد سرمربی شد، آمده بود تا با نیروی جوانی‌ خود و سبک تازه‌ای که در مربی‌گری دارد ارژن را به لیگ برتر بازگرداند.

کمالی را در نخستین فصل حضورش به‌عنوان سرمربی ارژن، عده‌ای از یاران باتجربه و اسم‌ورسم‌دار تیم تنها گذاشتند زیرا می‌خواستند همچنان بازیکن لیگ برتری باشند.

حمید کمالی دو سال با یارانکم‌نام‌ونشان ساخت تا اینکه معضل و یا کمبودی که سال‌ها ارژن در خود داشت را برطرف کرد و رفع این معضل آرزویی بود که وحید نعمت‌اللهی سرمربی پیشین و زحمتکش ارژن برای آن تلاش می‌کرد و بالاخره حمید کمالی آن را رفع کرد. تشکیل تیم امید ارژن می‌تواند پایه‌های فوتسال ارژن را محکم سازد، در آینده‌ای که تمام هواداران به امیدش سه سال را به انتظار نشسته‌اند.

زمانی‌‌که برابر کرمانی‌ها ارژن نتوانست پیروز شود و مساوی کرد تا بخش اعظمی از امیدهایش را از دست بدهد هواداران فهیم شیرازی به داشته‌های حمید کمالی ایمان داشتند و بعد از پایان بازی با تشویق کمالی خواستار حضور مداوم وی بودند.

برای ما وجود تیم فوتسال ارژن لازم است و اگر مهندس کریمی خرج نکند خداوکیلی چه‌کسی می‌آید و جور هزینه‌های میلیونی را بکشد؟

امسال تمام شد سال بعد دوباره خواهد آمد، بیاییم همان شیرازی صبور و ارژنی دلسوز بمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار