دبیرجامعه روحانیت شیراز گفت: طی چند سال گذشته شاهد فعالیت های چشمگیر شورای چهارم شهر و شهرداری شیراز بوده ایم.
کد خبر: ۳۳۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 04 December 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام و المسلمین محی الدین طاهری ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح آرامستان بهشت احمدی شیراز با اشاره به اینکه فعالیت های انجام شده در سطح شهر قابل قبول است، تاکید کرد: شورای چهارم و شهرداری شیراز بدون حاشیه با اتحاد و همدلی توانسته اند کارهای بزرگی را انجام دهند و پروژه های نیمه تمام را افتتاح کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی این آرامستان نیز پس از چند سال کار بزرگی است که توشعه آخرت می شود و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد.

تولیت آستان سیدعلالدین حسین با بیان اینکه با راه اندازی این مجموعه دارالرحمه شیراز نباید فراموش شود، گفت: مردم باید از این به بعد اموات خود را برای خاک سپاری به بهشت احمدی بیاورند اما شهرداری شیراز نباید دارالرحمه را فراموش کند بلکه باید این مکان نیز مانند امروز جذاب باشد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری تاکید کرد: دارالرحمه شیراز محل انسان های بزرگی است که باید مردذم همواره بتوانند در کنار آنها باشد به همین دلیل باید این مکان را مانند امروز نگهداری کرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب دارالسلام شیراز نیز گفت: شهرداری برنامه مناسبی برای بازسازی این مکان داشته اما باید این حرکت ادامه داشته باشد زیرا این مکان محلی بسیار بزرگ و قدیمی در کشور است.

دبیرجامعه روحانیت شیراز افزود: بزرگان فارس در دارالسلام به خاک سپرده شدند، تربت امام حسین(ع) در آنجا وجود دارد به همین دلیل باید برای بازسازی و نگهداری آن تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری تصریح کرد: برای اینکه مردم برای استفاده از بهشت احمدی مشتاق شوند باید کارهای فرهنگی مناسب انجام داد به خصوص اینکه امروز زیر ساخت های لازم برای تردد مردم به این مکان فراهم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار