اخبار ورزشی فارس
زردهای شیراز بالاخره بردند/ برق نوین شیراز؛قاتل بالانشینان/شکست بانوان پارس در لیگ برتر والیبال/ قشقایی در بلوار تمرین کرد؟ /لیگ برتر فوتسال؛ارژن شیراز باخت
کد خبر: ۳۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 01 December 2016
زردهای شیراز بالاخره بردند
به گزارش تابناک فارس:اتفاق مهم هفته پانزدهم لیگ یک؛اولین پیروزی فجر سپاسی تیم هفدهم جدول رده بندی در مقابل خونه به خونه بابل که قبل از این دیدار در رده سوم قرار داشت، است. تیم فجرسپاسی که در هفته‌های گذشته حتی با آمدن غلامحسین پیروانی مربی کهنه کار خودش هم نتوانسته بود نتیجه خوبی بگیرد در این دیدار با گلهای ایمان باصفا دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی و گل دقایق پایانی صادق صادقی به یک پیروزی ارزشمند رسید.
فجری‌ها با این برد هشت امتیازی شدند و خود را از استقلال اهواز قعرنشین و ۵ امتیازی جدا کرد تا به روزهای آینده لیگ امیدوارتر شود.
 
برق نوین شیراز؛قاتل بالانشینان
در سعادتشهر و از ساعت 14 دیدار فوق العاده حساس تیم های برق جدید و فولادنوین صدرنشین برگزار شد که طبق معمول شیرازیها در سعادتشهر جای حرف و حدیثی باقی نگذاشتند و یک بالانشین دیگر را زمین گیر کردند.برق در این بازی 2 بر صفر پیروز شد.
با این سه امتیاز در روزی که دروازه برق جدید در یک بازی دیگر و این بار مقابل خطرناک ترین خط حمله لیگ دو بسته ماند، جمع امتیازات به 22 رسید و شیرازیها به رده سوم صعود کردند.
 
شکست بانوان پارس در لیگ برتر والیبال
دومین شکست تیم پارس شیراز در رقابت های والیبال بانوان برتر کشور برابرسایپا تهران رقم خورد.
تیم سایپادر این دیدار در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر18،‌25 بر15 و 25 بر20 برابر پارس شیراز به برتری دست یافت.
در رقابت های والیبال برتر بانوان کشور هفت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت باهم بازی می کنند.
 
قشقایی در بلوار تمرین کرد؟
سرپرست تیم قشقایی شیراز اظهارات مدیر روابط عمومی این باشگاه را در مورد تمرین بازیکنان قشقایی در بلوار شهر کرمانشاه تکذیب کرد.
دو تیم بعثت کرمانشاه و قشقایی شیراز، عصر امروز(یازدهم آذر) در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه هیچ گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی رضایت داند.
 
ارژن باخت
هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با دیدار 2 تیم مس سنگون و ارژن شیراز آغاز شد که در این دیدار تیم میزبان توانست با دو گل حریف خود را شکست دهد.این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع مس خاتمه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار